![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo, mutta ei se varmasti osaa kiivetä johtosarjaa konehuoneeseen ja sieltä kojetaulun alle ja sieltä keskikonsoolin alle shifteriin!!
__________________
Killing time is not murder |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mihin se Jeepeissä päätyy ??
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ai öljy vai?? Maantielle, alustaan, takaluukkuun pisaroina... Muttei shifteriin... Yhdessäkään Jeepissä ei oo ollu shifterissä ATF:ää
![]()
__________________
Killing time is not murder |
#5
|
||||
|
||||
![]()
paitti se ATF ei johda sähköä, niin vetelee sen jälkeen vaihteisto omiaan. just vaihdettiin viikko takaperin tuo perkeleen pistoke, kun oli vuotanu ja sotkenu ihtensä ja alko sekoilemaan. maksaa reilun kympin ainakin fixuksella, 270CD mesen osana tuntee niiden varaosakirja tuon. tosiaan vaihtuu itelläkin jatkossa joka vaihteistoöljyjen vaihdossa, oli sen verran valaseva kokemus kalastaa kiikku yöllä venäjältä, etten toiste tee. matkalla mm meinasin viellä kaiken päälle ajaa suomalaisen tullimiehen päälle kun D:lle siirrettäessä halusi sitten OIKEASTI pyrkiä eteenpäin ja tuli ns jarrulta väkisin lävite.
on muuten takuuvarmaa chrysler paskaa noissa sähköt, koska vika katosi yksinään yön yli seisottua ja sai ajella normaalin tuhat kilsaa työajoa kuitenkin loppuviikkoon, kunnes pistoke putsattiin ja sitten seuraavalla vkolla vaihdettiin.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Käyttö WJ:n Airbag valo paloi jonkun aikaa.
Tänään sitten löytyi hetki ryhtyä setvimään Airbag vikaa. Googlettelin korjausohjeita. Yleisin syy valon palamiseen vaikutti jenkkifoorumeilla olevan rattiputkessa oleva Clock spring, mutta myös apukuskin penkin alla olevien liittimien vioittumisesta kerrottiin valon joskus syttyneen. Vialliseksi minunkin tapauksessa osoittautui Clock spring. Se oli joskus ennenkin huollettu, täytetty vaseliinilla ja laitettu ehkä hieman huolimattomasti takaisin nippuun. Rattiputken verhoilun muoveja irrottaessa näki suoraan kuoren levinneen ja lattakaapelin pilkottavan raosta. Noh, Airbag pois, ratti irti ja katselemaan mitä clock springistä oli jäljellä. Lattajohto osoittautui ehjäksi puhdistin WD40:llä sen ja kuoret vaseliinistä. laitoin lattajohdon takaisin kuoren sisälle kiepille ja kuoren puoliskot teippasin sähköteipillä kiinni toisiinsa. Kuoren klipsit olivat hajalla. Ilmeisesti kuoren haljettua lattajohtoon kiinnitetyt liittimen johteet olivat vetäytyneet erilleen kuoreen kiinnitettävästä liittimestä. Eli kuntoon tuli, mutta mittarin valaistuksen parantamiseksi kokeilin toista mittaristoa, 1999 autoon 2002 valkopohjainen mittaristo. Kiinnitys ja liittimet ovat samanlaiset ja mittareiden sanotaan olevan vaihtokelpoisia. Valkopohjaisessa varaosa-autosta haalitussa mittarissa on varaosa-auton kulkemat kilometrit. Kilometrien ilmeisestikin kuuluukin jäädä muistiin mittaristoon. Jääkö mittaristoon muutakin muistijälkeä? Airbag valo ei sammu uudella valkopohjaisella mittaristolla. Virrat kun laittaa päälle Airbag valo palaa koko ajan. Varaosa auton Airbag on lauennut. Saako mittaristoa resetoitua? Kuva 1999-2001 Ratin airbagille menee 1 johto ![]() Kuva 2002-2004 Ratin airbagille menee 2 johtoa ![]() Viimeksi muokannut Fruehauf-CJ : 18.12.2016 22:24 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta | pee | Tekniikka & Jutustelu | 694 | 26.07.2025 22:25 |
Myyty jeep grand cherokee wj korotuspalat ja iskarit | jämtilaika | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 13.11.2013 10:11 |
jeep wj simpukka? | pikkujussi1 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.02.2013 18:52 |
Ostetaan Ostetaan Jeep WJ 2" korotuspalikat ja spacerit! | Jeepp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 03.10.2012 20:34 |