![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Siitä vaihdetusta koneesta pitää tänä päivänä olla moottorin numero kaiveltuna. Siitä käy ilmi koneen tyyppi ja sen verran pitäis olla konttorilla kirjoja, autodata tai guugletustaitoja että saa speksit selville.
Muuttamattomasta tehdaskoneesta ei tehonmittaustodistusta tarvii olla, ja vaikka olisikin, mitattua tehoa ei rekisteriin saa syöttää tietämättä alkuperäistä tehoa. Eikä alkuperäistä pienempää saa merkitä. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rajat kiinni ja äkkiä!! | Lars | Society | 3 | 09.02.2016 19:31 |
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... | Korpikumpu | Chit-Chat | 16 | 19.12.2009 20:38 |
LJ 70 rengasmuutoksen paperit | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.02.2008 06:49 |
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 09.07.2007 10:34 |