![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Jos otsikossa vain mäennousukyky niin.......Kuinka sen vain ja ainoastaan katsastukseen tarvii liittyy...... ![]() ![]() ![]() BTW. Pikasella googlaukslla löysin ainakin pari lopputyötä raskaankaluston puolelta joissa kaavat, laskelmat ja ajopiirroskaaviot mäennousukykyyn kaikkineen vastuksineen.......Ja löyty jopa vanha Intin hörhön tekemä opuskin maastoon jossa oli huomioitu kaikenlaiset ja muotoiset esteet ylämäkeen... ![]() ![]() ![]() Ei muuta googlaileen....... ![]() ![]() ![]() Ja lopuksi kun se mäennousukyky riippuu niin monesta asiasta........Riippuu mitä haetaan....... Ja kuitenkin vehkeellä jolla se on vaikka se 25% tai enemmän......kun se on rikki niin se on 0%........ ![]() ![]() ![]()
Viimeksi muokannut H_Nietu : 11.10.2016 15:27 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mistä moinen johtuu, että niin monessa autossa on pakki sen pitunen, että sille keksis käyttöä ehkä elokuvateollisuuden vauhdikkaista kohtauksista, mutta ei tavanomaisesta työstä? Muistaakseni neliveto Transporteris joka meni pontevasti etiäpäin, oli sellanen pakki, että kärryhommissa on kytkin kovil.
Ei automainoksissa paljoa näytetä kätevä juttuna kun ostat nyt uuden hienon pelin, nyt on pakin välitys tosimiehille sopiva. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nyt voi parin vuoden kokemuksella todeta että myyjä tiesi mistä puhui. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
2.8jtd maxi dukato vuodelta 2003. Sillä sais varmasti peltipoliisit lapinlahella välähtää pakilla
![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
mitä käytännön hyötyä siitä sitten on että saa siihen paperiin, jota ei enää konttorilla anneta mukaan, leiman että auto on todellakin maastoauto eikä vain näytä semmoiselta?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#7
|
||||
|
||||
![]()
__________________
-MMC- -Team metsäkeijut- |
#8
|
||||
|
||||
![]()
N1G luokan autoa saa korottaa enempi kuin N1 luokan autoa.
__________________
Tumpula Racing Team |
#9
|
|||
|
|||
![]() Tuskin kukaan muu kuin ........
Yli innokas katsastusmiäs niitä ylimääräisiä senttejä mittailee.....
![]() ![]() ![]() Ei varmaan kiinnosta virkavaltaakaan tienpäällä jos auto muuten ok. Ja tolla korottamisella mun mielestä ei saada mitään hyvää aikaiseksi. Ja korotus on eri asia kuin rengaskoon kasvattaminen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään hiacen laatikko | jykelä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.03.2015 09:34 |
Hiacen renkaista! | Hautalintu | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.02.2015 21:51 |
mäennousukyky | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 87 | 13.06.2008 21:34 |
M: hiacen lukkoperä | kala | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 19.04.2008 22:31 |
Hiacen"perä". | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.10.2006 16:50 |