![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ja sitten kovasti askarruttaa sekin, että tekiskö sitä SOA:n vaiko ostaisko korotusjouset. Vähän ylemmäs tekis mieli tuota kuitenkin saada. SOA ois tietenkin halpa, mutta tuleeko hyvä, sitähän ei tiedä Erkkikään. Ja miten se pelaa maantiellä. Vaikka ei tuo mikään juna oo muutenkaan ![]()
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kun en muuta keksinyt tälle illalle, niin joutessani tein uudet ovipahvit. Vanhat oli sen verran rapeassa kunnossa, että eivät kestäneet paikallaan.
3 mm kovalevyä ja verhoilukangasta. About puolitoistatuntia alusta loppuun koko hommaan. Hintaa tuli 25 euroa yhteensä. Ruuvikiinnityksellä alkuperäisestä poiketen. Näyttää ainakin omaan silmään rouheammalta. Sisäpuolen kahvoiksi tulee ketjut. Kangas on kyllä sellainen, että autoa ei kannata kuraan upottaa ![]()
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Piti pistää nuo ovipahvit paikalleen. Tuollasella 6,5mm poraruuvilla meni kivasti niihin vanhoihin pidikkeisiin kiinni. Ihan ne hyvältä näyttää. Ja jos joltain löytyy tuota lukon kehystä toiselle puolelle, niin voisin ostaa. Jossain corollassa oli muistaakseni samanlaiset?
Mökätoosatkin asensin, että voi sitten metässä istuessa popitella ![]() ![]() Tästä hommast oli muuten iloa muutenkin. Ovet ei enää rämise ajaessa juurikaan ![]() Sit pitäs vielä ettiä sopiva paikka lällärille.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. Viimeksi muokannut Korpikumpu : 10.09.2016 14:10 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
hiukan on mootosta tapahtunut jokunen vuosi taaksepäin oli meidän pihalla vielä pahvi laatikoissa tämä auto.
![]()
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Päivitys on tänkin auton kohdalla hidasta
![]() Aattelin sitä solmua pakoputkeen. Sopiskohan CT26 tuohon 3B-koneeseen kun se 4.0 litrasessa pelaa? Herääkö senliian myöhään? Haluisin alhaalta vääntävän koneen eikä mitään hillittömiä huipputehoja. Ja onko jotain muita vaihtoehtoja kun Subarun 1.8:n tupro ![]()
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. Viimeksi muokannut Korpikumpu : 19.10.2016 14:27 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Suapin T03 ja sitä vastaavat yksilöt. Mitähän mitsuja ne uudemmat olikaan?
2.4 litrasessa CT26 heräili vasta jossain 3000rpm kohilla. Ja B-moottorissa taitaa käyttökierroksetkin loppua jo jonnekkin 2000rpm, niin matalaksi jäisi ahtoalue. Pienempi puhallin antaa kivasti vääntöä ja tehoa jo heti tyhjäkäyntialueen jälkeen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
bj40 öljyt,jakolaatikko moottori vm 80 3,4l | lambo84 | Maasturiprojektit | 1 | 14.12.2014 20:59 |
Myydään tojo bj40 vm.-80 | j.eriksson | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 17.05.2014 16:37 |
BJ40 käyttöentisöinti/ikuisuusprojekti | HJ60 | Maasturiprojektit | 1 | 13.02.2012 06:37 |
Myyty M:Toyota BJ40 vm.80 | Gegguli86 | O/M/V Ajoneuvot | 52 | 12.02.2009 15:22 |
Myyty BJ40 vm -80 | Jarmop | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.10.2008 18:58 |