Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapöpö
Mitäs herrat on mieltä, kun pitäisi D35:stä purkaa murikka irti ja kattoa mitä se on syönyt, kun ilmeisesti kitkalevyt on säpäleinä. Niin tuotatuota, akseli on kiinni autossa ja netistä kun luin ohjeita, niin sanottiin, että ei saa akselin alle laittaa pukkeja, vaan helmoista suoraan pitäisi tukea koko hökötys kun purkaa taka-akselin.
Ja selvennykseksi vielä, että en siis aio purkaa turhaan koko akselia irti autosta, vaan pelkästään akselin sisuskalut.
Ja nyt pitäisi suorittaa pohjolatallissa koko operaatio, niin äkkiseltään niin korkeita pukkeja mulla ei ole, että helmojen alle saisi. Eli kysymys siis kuuluu, että pitääkö se tukea helmoista, vai voiko akselin alle laittaa pukit?
ps. Jamantin nettisivuilla löytyy kyllä erittäin tarkat ohjeet itse purkuoperaatioon, kiitos siis siitä. Nyt tosiaan toteutus on vielä hiukan kyseenalainen. 
|
Noniin, nyt tuli sitten purettua tuo Jeepin taka-akseli ja kyllähän sieltä murusia ja palasia tuli syliin. Kumma, etten yhtään huomannut kun alle 100km sitten vaihdoin peräöljyt.

Ei oikein tiennyt mitä etsiä.

Eli tälläinen oli näky pelkääjän puolella

Ja tältä näytti taas kuljettajan puolella
Ilmeisesti pelkästään kitkalevyt tarvitsee vaihtaa, kun muuta tuhoa ei näyttänyt olevan?
Vähän oli myös nirhaumaa, mutta en tiedä vaikuttaneeko se millään lailla.

Tuossa näkyy vähän naarmuja, mitä on murusista tullut.

Onko tämä ihan koneistuksesta jäänyt vain, vai onko jokin aiheuttanut nämä silput?
Kaikki hampaat oli ehjät, eikä näyttänyt ees pahemmin kuluneelta omaan silmään. Kuvia nyt ei tarttunut matkaan.