![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Täytyy sanoa, että enää itse muista missä kohti ne tarkkaan ottaen on. Kaikista pisin konehan 4.0 on, ja esim. ZJ:ssä kuutoskoneen kiinnitykset on edempänä kuin V8:n. Toisaalta jos tallissa on rälläkkä, hitsauskone ja ~6mm:n levyä, niin ei moottorikiinnikkeiden tekeminen loppupeleissä ole kovin iso homma
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
IACin vaihdoin mutta siltipä se vaan lämpöisenä startatessa jää huutamaan 2000-3000 kierroksen välille. Jossain vaiheessa pudottaa kierrokset alas , joskus aiemmin joskus myöhemmin.
Mitähän sitten keksisi.. Renix 4.0 edelleen. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei vaan millään jaksaisi moneen suuntaan kantattuja käikeleitä suorasta levystä vääntämään kun samaa palikkaa saisi luultavasti purkuautoista pilkkahintaan. Ja kun kuitenkin joutuu Jeepin ja moottorin omien korvakkeiden väliin tekemään pahuuden välikappaleet. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mitkä laskelmat? Eihän moottorikannakkeista mitään tarvitse esittää, tukivarsien kiinnikkeistä kyllä..
Moottorinkannakkeet muutenkin pultataan koriin, ja niihin pultataan vielä erikseen kumit (ainakin Jeepin tapauksessa). Mielestäni jos kuitenkin tarvitset vielä adapteripalikat, niin tee ihmeessä suoraan koriin ja moottoriin suoraan sopivat.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Korin puoleista tarvii nykyään olla lujuuslaskelmat, jos ei käytä tehtaan omia (eli jos on omavalmisteet)!!!
__________________
Killing time is not murder |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Juurikin tästä syystä koitan löytää edes osan tehdastekoisina. Koriin kiinnittyvän kannakkeen ja koneen korvakkeessa sijaitsevan kumin väliin joudun tekemään adapterin, eli korvaan Jeepin "kumiosan" omavalmisteella joka kiinnittyy Toyotan moottorikumiin.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mikä toyota moottori sinne konehuoneeseen on menossa?
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Toyotan 2L, pitää matkan varrella ahtaa se. Luulisi olevan Renaultin 2.1TD:tä luotettavampi mylly.
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
Tämä on nyt taas vähän tulkintakysymys, mitä tarkoittaa "selvitys". Vähän sama kuin itse tehtyjen tukivarsien kiinnikkeiden osaltakin. Esim. tehtaan alkuperäiset 2mm:n peltilipareet vs. saman mallin mukaan itse tehdyt 6mm:n levystä. Onko tämä riittävä selvitys, vai haluaako Trafi tosiaan niistä lujuuslaskelmat?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Killing time is not murder |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
| Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
| Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
| Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
| Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |