Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.06.2016, 22:43
Maajussi:n Avatar
Maajussi Maajussi ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.03.06
Sijainti: Los Kärköläs, .
Viestit: 914
Thumbs up

Mul ois 5 pyttysen cdi E mersun (2,9) 200tkm ajettu ahdin ja pakosarja jouten.Vois olla melko passeli ja riittää tarvittaessa yli 200 heppaa.Simpan suunnistus läjäs oli muistaakseni tämmönen aikoinaan....kehu kovasti. Tuli kuulema ihan eri auto ku heitti sen pakokaasujarrun (ct20) helvettii sielt putkesta...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.06.2016, 22:50
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.776
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maajussi Näytä viesti
Mul ois 5 pyttysen cdi E mersun (2,9)
Onkos se vnt vai hukkaportti turbo?
2.9l suoraruutassa on hukkaportti ja 2.7l cdi:ssä vnt.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.06.2016, 23:15
Maajussi:n Avatar
Maajussi Maajussi ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.03.06
Sijainti: Los Kärköläs, .
Viestit: 914
Perusasetus

Hukkaportti....
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.06.2016, 23:17
Maajussi:n Avatar
Maajussi Maajussi ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.03.06
Sijainti: Los Kärköläs, .
Viestit: 914
Perusasetus

Eli löytyyks tää sama ahdin sit sprintterist???
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.06.2016, 23:23
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.776
Perusasetus

Joo tuo fööni löytyy jakajapumpullisesta 290 väyrysestä alipainetoimisena, ja sama löytyy ensimmäisen korimallin x10-x12D sprinttereistä painetoimisella hukkiksella.
Sama Garretti löytyy myös vielä 250 20v moniventtiiliturbosta.
Sitä en tiä onko se moniventtiilin versio paljonkin eri spekseillä.

Uudemmissa CDI koneissa (200/220, 270 ja 320) on sitten niitä vnt föönejä.

Mutta joo. Varmaan ihan hyvä parannus vakion ct20:n tilalle. En kyllä aivan 200hv tuolla lähtis tavottelemaan. Ainakin mersussa menee jo tuossa vaiheessa tukkoon pahasti.
Soppeli tosiaan siihen mitä 2l-t vakiopumpusta saa irti.

Viimeksi muokannut Mika_T : 15.06.2016 23:34
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.06.2016, 10:09
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Läjän 2LT2:seen laitoin silloin Garrett GT2256V VNT ahtimen joka oli Volkkarista tai Bemarista kotoisin.
Oli ihan mukava tämmöisessä käytössä ja vakiopumpulla 10 mm nestepäällä sai 147 hp dynosta.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.06.2016, 14:55
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Läjän 2LT2:seen laitoin silloin Garrett GT2256V VNT ahtimen joka oli Volkkarista tai Bemarista kotoisin.
Oli ihan mukava tämmöisessä käytössä ja vakiopumpulla 10 mm nestepäällä sai 147 hp dynosta.
Miten teit ohjauksen siipien säätöön?
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kansivika vai mikä?? Pörö Tekniikka & Jutustelu 4 29.08.2011 10:16
Argon, C02 vai mikä? SamiN Tekniikka & Jutustelu 47 03.12.2010 22:26
Paketti vai mikä auto? Jeepp Tekniikka & Jutustelu 1 08.11.2010 20:21
Itella vai mikä se oli sjeeppi Chit-Chat 23 04.02.2009 11:22
onko paskaa laatua vai mikä? ed Tekniikka & Jutustelu 15 09.12.2007 16:05


Sivu luotu: 03:19 (GMT +2).