![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
mutta kun luen tota tekstiäni jälkeenpäin, niin eihän siitä kukaan saa selvää mitä tarkoitan![]() Paisarin leveys selvisi tosta antamastasi linkistä.
__________________
T: Harri |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Pikku hiljaa aina kun vain ehtii... Tänään illasta ensin hioin rattiakselin suojaputken pohjat valmiiks odottelemaan
Raptorin ruiskausta. Sitten otin toisen puolen hieman kärsineen etulokasuojan työn alle. Vähän vasarointia, rälläköintiä ja hitsiä niin tallin lattialla on suht suora ja sopivan pitkä lokasuoja vänkärin puolelle Pelti sattu loppumaan kesken niin leventäminen jäi huomiselle. Eli jos huomenna sais ainakin levitettyä tuon lokarin ja ehkä aloteltua muutaman jäähytysjärjestelmän muutoksen. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Noita pyöränkoteloja tässä nyt kun tuijotellu niin pahasti näyttää siltä että ei taida mahtua Creepyt tuolla pyörimään tai
ainakin tekee pirun tiukkaa ![]() Vaikka korotusta tulee porttaalien myötä jonkun verran niin ei taida mahtua kääntymään... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Vänkärinkin puolen lokari levitetty, jos nuo sais kaikki soviteltua paikoilleen kiinnikkeitä ja lopullista muokkaamista
varten tässä tämän viikon aikana niin sitten olis jäljellä enää hitsata nuo läpi, hioa, tekasta pohjat ja maalata. Pitää samaan nippuun kattoa myös tuo takavaloteline valmiiks. Nykyinen termarinkotelo on liian pysty niin letku ottaa kiinni etummaiseen 'konepeltiin' joten sille tarttee tehdä jotain. Otin vakio termarinkotelon, hitsasin ylimääräisen lähdön umpeen ja kierteytin siihen hanan järjestelmän ilmaamiseksi. Katotaan miten pelaa ja pitääkö nesteet sisällä ![]() Postipoika toi myös letkun ja liittimet ohjaustehostimen säiliön ja pumpun välille. Huomenna jos käyttäs nesteet ulkona, vaihtas tuon termarin kotelon, asentas anturin flektejä varten ja kytkis myös alustavasti lämppärinletkut paikoilleen ja nesteet takas. Loppuviikosta jos ilmais jäähdytyssysteemin, kytkis lämpömittarin koneeseen ja antas sen käydä kunnolla ja kattos puhdistusko venttiilit hieman ja käynti paranis... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Onse hieno!
![]() Mutta vaatis kyllä mun mielestä jonkun originaltyylisen lavan. Kyllähän sellasen väsääminen sulta luonnistuu, kun näyttäs pelti muotoutuvan ihan mallikkaasti vaikka minkä näköseks.
__________________
-Pauli- |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
täyteen menee tuo takaosa... Katotaan tuleeko lavan valereunojakaan... |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tänä iltana oli vuorossa tuon jäähytysjärjestelmän fiksaaminen. Kun sain nesteet valutettua ulos vaihdoin termarin kotelon
ensin tuohon modattuun. Nyt sopii hyvin 'konepelti' paikoilleen. Sitten leikkasin syylärin lähdön letkuun tilan anturin adapterille ja ruuvasin paikoilleen. Tuossa anturissa on kaksi lämpötilaa eli ensin pyörii toinen flekti ja jos lämmöt vielä nousee herää toinenkin. Lopuksi vaihdoin lämppärinletkun pätkän uuteen ja pitempään jotta sitten kun asennan lämppärin niin on helpompi katkaista tuo letku ja liittää lämppärin letkuihin. Nesteet sisään ja olipa helppo ilmata alustavasti tuon hanan ansiosta. Hyvä ehdotus aikoinaan Jani E:ltä ![]() Ohjaustehostimen säiliön lähtöön pulttasin adapterin paikoilleen ja liitin simpukan tulon siihen. Öljyt sisään niin nyt voi huoletta pyöritellä simpukkaa ilman pumppua eikä simpukka joudu pyörimään kuivana. Katotaan mitä sitä huomenna keksii... |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Joo, just jotain semmosta "lavaa" meinasinkin, kun ei paljon ehjää lavan pohjaa mahtuis tuon tekniikkamäärän sekaan. On vaan tuo hytti niin orvon näköinen, kun ei ole lavaa jatkeena, joten näyttää vähän keskeneräiseltä. Laita polli pystyyn, niin äänestetään tuleeko lavan reunat vai ei?
__________________
-Pauli- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.09.2014 09:55 |
| 1961 Willys FC-170 | Jeeper | Maasturiprojektit | 25 | 24.01.2014 15:05 |
| Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 | Bajarider | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 13.01.2013 23:16 |
| Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori | Jeeper | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.01.2012 15:52 |
| Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti | Jeep-Antti | Maasturiprojektit | 8 | 29.10.2009 12:40 |