Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.06.2016, 20:30
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Onse hieno!

Mutta vaatis kyllä mun mielestä jonkun originaltyylisen lavan. Kyllähän sellasen väsääminen sulta luonnistuu, kun näyttäs pelti muotoutuvan ihan mallikkaasti vaikka minkä näköseks.
Ei tuohon oikein lavaa mahdu, se armeijan varustearkku tulee tuohon hytin taakse että on edes jotain säilitystilaa niin
täyteen menee tuo takaosa... Katotaan tuleeko lavan valereunojakaan...

__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.06.2016, 20:50
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Tänä iltana oli vuorossa tuon jäähytysjärjestelmän fiksaaminen. Kun sain nesteet valutettua ulos vaihdoin termarin kotelon
ensin tuohon modattuun. Nyt sopii hyvin 'konepelti' paikoilleen.

Click image for larger version

Name:	WP_20160602_19_35_28_Pro.jpg
Views:	204
Size:	80,4 Kt
ID:	71179Click image for larger version

Name:	WP_20160602_20_03_59_Pro.jpg
Views:	217
Size:	81,1 Kt
ID:	71180

Sitten leikkasin syylärin lähdön letkuun tilan anturin adapterille ja ruuvasin paikoilleen. Tuossa anturissa on kaksi lämpötilaa eli
ensin pyörii toinen flekti ja jos lämmöt vielä nousee herää toinenkin.

Click image for larger version

Name:	WP_20160602_19_35_14_Pro.jpg
Views:	225
Size:	90,0 Kt
ID:	71181

Lopuksi vaihdoin lämppärinletkun pätkän uuteen ja pitempään jotta sitten kun asennan lämppärin niin on helpompi katkaista tuo
letku ja liittää lämppärin letkuihin. Nesteet sisään ja olipa helppo ilmata alustavasti tuon hanan ansiosta. Hyvä ehdotus aikoinaan Jani E:ltä

Click image for larger version

Name:	WP_20160602_20_45_35_Pro.jpg
Views:	219
Size:	54,4 Kt
ID:	71182

Ohjaustehostimen säiliön lähtöön pulttasin adapterin paikoilleen ja liitin simpukan tulon siihen. Öljyt sisään niin nyt voi
huoletta pyöritellä simpukkaa ilman pumppua eikä simpukka joudu pyörimään kuivana.

Click image for larger version

Name:	WP_20160602_20_11_34_Pro.jpg
Views:	242
Size:	77,9 Kt
ID:	71183

Katotaan mitä sitä huomenna keksii...
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.06.2016, 08:07
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mparty Näytä viesti
Katotaan tuleeko lavan valereunojakaan...
Joo, just jotain semmosta "lavaa" meinasinkin, kun ei paljon ehjää lavan pohjaa mahtuis tuon tekniikkamäärän sekaan. On vaan tuo hytti niin orvon näköinen, kun ei ole lavaa jatkeena, joten näyttää vähän keskeneräiseltä. Laita polli pystyyn, niin äänestetään tuleeko lavan reunat vai ei?
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.06.2016, 19:46
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Joo, just jotain semmosta "lavaa" meinasinkin, kun ei paljon ehjää lavan pohjaa mahtuis tuon tekniikkamäärän sekaan. On vaan tuo hytti niin orvon näköinen, kun ei ole lavaa jatkeena, joten näyttää vähän keskeneräiseltä. Laita polli pystyyn, niin äänestetään tuleeko lavan reunat vai ei?
Jos tätä rakennettas pollien perusteella tästä vois tullakkin hieno mutta pitää tehdä oman pään mukaan niin ei tartte varoa turhaan
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.06.2016, 19:52
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Tänään fixailin pikkujuttuja ja käytin konetta vähän reilummin. Jäähdytys tuntus pelaavan, mutta kovasti potkii välillä,
tuohon liittyvän ongelman kun löytäs...



Kokeilin A4-paperilla, ei yritä imasta sisäänpäin missään vaiheessa. Sytkäjärjestys on oikea, virranjakajaa kiertämällä
kokeilin säätä ajotusta, ei mene kuin huonommaks. Suihkuttelin pilottia kaasarin juureen eikä vaikutusta käyntiin.
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.06.2016, 20:19
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Niin ja tänään selvisi että uus etulasi ei ole tullut Suomeen missään vaiheessa vaikka piti jo olla täällä... Nyt sitten etitään että missä se on
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.06.2016, 22:12
iroc iroc ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.05
Sijainti: H:ki, .
Viestit: 492
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mparty Näytä viesti

Kokeilin A4-paperilla, ei yritä imasta sisäänpäin missään vaiheessa. Sytkäjärjestys on oikea, virranjakajaa kiertämällä
kokeilin säätä ajotusta, ei mene kuin huonommaks. Suihkuttelin pilottia kaasarin juureen eikä vaikutusta käyntiin.
Nyt kun sait varmuuden, että pakoventtiilit ei vuoda, niin jää kaksi potentiaalista vaihtoehtoa jäljelle. Joko älyttömän rikkaalle vetävä tyhjäkäyntisuutin tai sitten huonot ja maihin iskevät tulpanjohdot. Toki muitakin vaihtoehtoja on, mutta noista lähtisin syypäätä ensimmäisenä metsästämään.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.06.2016, 12:21
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja iroc Näytä viesti
Nyt kun sait varmuuden, että pakoventtiilit ei vuoda, niin jää kaksi potentiaalista vaihtoehtoa jäljelle. Joko älyttömän rikkaalle vetävä tyhjäkäyntisuutin tai sitten huonot ja maihin iskevät tulpanjohdot. Toki muitakin vaihtoehtoja on, mutta noista lähtisin syypäätä ensimmäisenä metsästämään.
Pittää vielä tässä kun ehtii niin mitata puristukset pytyistä niin varmistuu sekin.
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 04.06.2016, 16:43
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Aamusta piti hioa pari osaa ja ruiskata ne Raptorilla. Nyt olis rattiakselin suojaputki, kuskin lattian peitepellit ja laturin
peitepelti valmiita. Kunhan kuivuvat niin pääsee pulttaamaan paikoilleen.

Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_37_08_Pro.jpg
Views:	193
Size:	87,6 Kt
ID:	71196Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_37_15_Pro.jpg
Views:	192
Size:	67,9 Kt
ID:	71197

Sitten sovitin etulokasuojat paikoilleen ja rälläköin ne lopulliseen muotoonsa. Katotaan miten nuo toimii eli kuinka rutussa ovat
joka reissun jäljiltä Samoten tuli tekastua kiinnikkeet takalokareille. Luovuin suunnitelmasta kiinnittää ne akseleihin, kiinnikkeistä
olis tullu melkonen härdelli...

Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_07_58_Pro.jpg
Views:	236
Size:	105,2 Kt
ID:	71198Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_06_29_Pro.jpg
Views:	244
Size:	95,9 Kt
ID:	71199Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_06_21_Pro.jpg
Views:	228
Size:	100,0 Kt
ID:	71200Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_06_39_Pro.jpg
Views:	246
Size:	107,7 Kt
ID:	71201Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_06_46_Pro.jpg
Views:	239
Size:	96,6 Kt
ID:	71202Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_06_57_Pro.jpg
Views:	240
Size:	103,8 Kt
ID:	71203Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_07_04_Pro.jpg
Views:	247
Size:	107,7 Kt
ID:	71204Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_07_25_Pro.jpg
Views:	288
Size:	109,3 Kt
ID:	71205Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_07_34_Pro.jpg
Views:	244
Size:	117,2 Kt
ID:	71206Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_07_43_Pro.jpg
Views:	234
Size:	104,1 Kt
ID:	71207Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_07_49_Pro.jpg
Views:	227
Size:	99,9 Kt
ID:	71208Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_08_15_Pro.jpg
Views:	244
Size:	51,5 Kt
ID:	71209Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_07_11_Pro.jpg
Views:	226
Size:	84,9 Kt
ID:	71210Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_07_16_Pro.jpg
Views:	236
Size:	87,4 Kt
ID:	71211

Vielä pitäs lokasuojat hitsata läpi, hioa pellille, oikoa mitä viittii, ruiskata happomaali, ruiskata pohjamaali, tekasta pohjat,
ruiskata pohjamaali uudestaan, massat alapintaan ja pintamaali päälle. Eli vielä ottaa vähän aikaa ennen kuin pääsee pulttaamaan nuo
paikoilleen.

Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_34_53_Pro.jpg
Views:	227
Size:	63,6 Kt
ID:	71212Click image for larger version

Name:	WP_20160604_16_34_59_Pro.jpg
Views:	217
Size:	53,5 Kt
ID:	71213
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 05.06.2016, 19:10
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja iroc Näytä viesti
Nyt kun sait varmuuden, että pakoventtiilit ei vuoda, niin jää kaksi potentiaalista vaihtoehtoa jäljelle. Joko älyttömän rikkaalle vetävä tyhjäkäyntisuutin tai sitten huonot ja maihin iskevät tulpanjohdot. Toki muitakin vaihtoehtoja on, mutta noista lähtisin syypäätä ensimmäisenä metsästämään.
Mittasin puristukset:

6. 115psi
5. 115psi
4. 110psi
3. 100psi
2. 100psi
1. 85-90psi

Mistähän pytystä Jeeper tökki ne jumiutuneet venttiilit liikkeelle sillon aikoinaan?
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 05.06.2016, 19:44
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Eli pittää kasata tuo teline pihalle uudestaan että saa kopan pois rungolta -> kone auki. Varastosta löytyy kannentiiviste,
joten varmaankin meikän tuurilla vika on venttiileissä

Jotenkin LT2016:seen osallistuminen tällä näyttää hyvin kaukaiselta haaveelta
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 06.06.2016, 07:37
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Lainaus:

Mistähän pytystä Jeeper tökki ne jumiutuneet venttiilit liikkeelle sillon aikoinaan?
Ei kyllä yhtään muista....
Jumivia venttiilejä on ollut mulla muissakin Willyksen lättäpäissä, Yleensä ovat herkistyneet kun on ajellut hetken. Käy heittää pidempi ajolenkki ja katso vaikuttiko se mitään.
Tuossakin moottorissa on helppo läpätä venttiilit paikoillaan, Hattu pois ja imu/pakosarja pois jos ei ole tälläistä venttiilijousen puristinta:

__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 Jeeper O/M/V Ajoneuvot 2 07.09.2014 09:55
1961 Willys FC-170 Jeeper Maasturiprojektit 25 24.01.2014 15:05
Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 Bajarider O/M/V Renkaat ja vanteet 5 13.01.2013 23:16
Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori Jeeper O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 24.01.2012 15:52
Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti Jeep-Antti Maasturiprojektit 8 29.10.2009 12:40


Sivu luotu: 14:31 (GMT +2).