![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
täyteen menee tuo takaosa... Katotaan tuleeko lavan valereunojakaan...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tänä iltana oli vuorossa tuon jäähytysjärjestelmän fiksaaminen. Kun sain nesteet valutettua ulos vaihdoin termarin kotelon
ensin tuohon modattuun. Nyt sopii hyvin 'konepelti' paikoilleen. Sitten leikkasin syylärin lähdön letkuun tilan anturin adapterille ja ruuvasin paikoilleen. Tuossa anturissa on kaksi lämpötilaa eli ensin pyörii toinen flekti ja jos lämmöt vielä nousee herää toinenkin. Lopuksi vaihdoin lämppärinletkun pätkän uuteen ja pitempään jotta sitten kun asennan lämppärin niin on helpompi katkaista tuo letku ja liittää lämppärin letkuihin. Nesteet sisään ja olipa helppo ilmata alustavasti tuon hanan ansiosta. Hyvä ehdotus aikoinaan Jani E:ltä ![]() Ohjaustehostimen säiliön lähtöön pulttasin adapterin paikoilleen ja liitin simpukan tulon siihen. Öljyt sisään niin nyt voi huoletta pyöritellä simpukkaa ilman pumppua eikä simpukka joudu pyörimään kuivana. Katotaan mitä sitä huomenna keksii... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joo, just jotain semmosta "lavaa" meinasinkin, kun ei paljon ehjää lavan pohjaa mahtuis tuon tekniikkamäärän sekaan. On vaan tuo hytti niin orvon näköinen, kun ei ole lavaa jatkeena, joten näyttää vähän keskeneräiseltä. Laita polli pystyyn, niin äänestetään tuleeko lavan reunat vai ei?
![]()
__________________
-Pauli- |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tänään fixailin pikkujuttuja ja käytin konetta vähän reilummin. Jäähdytys tuntus pelaavan, mutta kovasti potkii välillä,
tuohon liittyvän ongelman kun löytäs... Kokeilin A4-paperilla, ei yritä imasta sisäänpäin missään vaiheessa. Sytkäjärjestys on oikea, virranjakajaa kiertämällä kokeilin säätä ajotusta, ei mene kuin huonommaks. Suihkuttelin pilottia kaasarin juureen eikä vaikutusta käyntiin. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Niin ja tänään selvisi että uus etulasi ei ole tullut Suomeen missään vaiheessa vaikka piti jo olla täällä... Nyt sitten etitään että missä se on
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Nyt kun sait varmuuden, että pakoventtiilit ei vuoda, niin jää kaksi potentiaalista vaihtoehtoa jäljelle. Joko älyttömän rikkaalle vetävä tyhjäkäyntisuutin tai sitten huonot ja maihin iskevät tulpanjohdot. Toki muitakin vaihtoehtoja on, mutta noista lähtisin syypäätä ensimmäisenä metsästämään.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Aamusta piti hioa pari osaa ja ruiskata ne Raptorilla. Nyt olis rattiakselin suojaputki, kuskin lattian peitepellit ja laturin
peitepelti valmiita. Kunhan kuivuvat niin pääsee pulttaamaan paikoilleen. Sitten sovitin etulokasuojat paikoilleen ja rälläköin ne lopulliseen muotoonsa. Katotaan miten nuo toimii eli kuinka rutussa ovat joka reissun jäljiltä ![]() olis tullu melkonen härdelli... Vielä pitäs lokasuojat hitsata läpi, hioa pellille, oikoa mitä viittii, ruiskata happomaali, ruiskata pohjamaali, tekasta pohjat, ruiskata pohjamaali uudestaan, massat alapintaan ja pintamaali päälle. Eli vielä ottaa vähän aikaa ennen kuin pääsee pulttaamaan nuo paikoilleen. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
6. 115psi 5. 115psi 4. 110psi 3. 100psi 2. 100psi 1. 85-90psi ![]() Mistähän pytystä Jeeper tökki ne jumiutuneet venttiilit liikkeelle sillon aikoinaan? |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Eli pittää kasata tuo teline pihalle uudestaan että saa kopan pois rungolta -> kone auki. Varastosta löytyy kannentiiviste,
joten varmaankin meikän tuurilla vika on venttiileissä ![]() Jotenkin LT2016:seen osallistuminen tällä näyttää hyvin kaukaiselta haaveelta ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jumivia venttiilejä on ollut mulla muissakin Willyksen lättäpäissä, Yleensä ovat herkistyneet kun on ajellut hetken. Käy heittää pidempi ajolenkki ja katso vaikuttiko se mitään. Tuossakin moottorissa on helppo läpätä venttiilit paikoillaan, Hattu pois ja imu/pakosarja pois jos ei ole tälläistä venttiilijousen puristinta: ![]()
__________________
www.classicjeepparts.com |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.09.2014 09:55 |
1961 Willys FC-170 | Jeeper | Maasturiprojektit | 25 | 24.01.2014 15:05 |
Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 | Bajarider | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 13.01.2013 23:16 |
Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori | Jeeper | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.01.2012 15:52 |
Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti | Jeep-Antti | Maasturiprojektit | 8 | 29.10.2009 12:40 |