![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Töitten jälkeen ehti tallissa pyörähtää alottelemassa rattiakselin suojaputken pohjia, heftasin etulokasuojaan leveyttä lisää ja mallasin pikasesti paikoilleen. Minusta näyttää hyvältä ![]() Toiselle puolelle pitäs nyt sitten jossain vaiheessa tekasta samanlainen.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
T: Harri |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.uspartsperformance.fi/dor...paisuntasailio Jos auton leveyttä tarkotat niin minusta se on normi XJ Cherokeen luokkaa eli ei mikään mahoton pullaposki ![]() Siinä on jo naarmuja ja maalipinnassa halkeamia kun on tullu tuolla rantaniityllä jo 'offattua' ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
T: Harri |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pikku hiljaa aina kun vain ehtii... Tänään illasta ensin hioin rattiakselin suojaputken pohjat valmiiks odottelemaan
Raptorin ruiskausta. Sitten otin toisen puolen hieman kärsineen etulokasuojan työn alle. Vähän vasarointia, rälläköintiä ja hitsiä niin tallin lattialla on suht suora ja sopivan pitkä lokasuoja vänkärin puolelle ![]() loppumaan kesken niin leventäminen jäi huomiselle. Eli jos huomenna sais ainakin levitettyä tuon lokarin ja ehkä aloteltua muutaman jäähytysjärjestelmän muutoksen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Noita pyöränkoteloja tässä nyt kun tuijotellu niin pahasti näyttää siltä että ei taida mahtua Creepyt tuolla pyörimään tai
ainakin tekee pirun tiukkaa ![]() Vaikka korotusta tulee porttaalien myötä jonkun verran niin ei taida mahtua kääntymään... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vänkärinkin puolen lokari levitetty, jos nuo sais kaikki soviteltua paikoilleen kiinnikkeitä ja lopullista muokkaamista
varten tässä tämän viikon aikana niin sitten olis jäljellä enää hitsata nuo läpi, hioa, tekasta pohjat ja maalata. Pitää samaan nippuun kattoa myös tuo takavaloteline valmiiks. Nykyinen termarinkotelo on liian pysty niin letku ottaa kiinni etummaiseen 'konepeltiin' joten sille tarttee tehdä jotain. Otin vakio termarinkotelon, hitsasin ylimääräisen lähdön umpeen ja kierteytin siihen hanan järjestelmän ilmaamiseksi. Katotaan miten pelaa ja pitääkö nesteet sisällä ![]() Postipoika toi myös letkun ja liittimet ohjaustehostimen säiliön ja pumpun välille. Huomenna jos käyttäs nesteet ulkona, vaihtas tuon termarin kotelon, asentas anturin flektejä varten ja kytkis myös alustavasti lämppärinletkut paikoilleen ja nesteet takas. Loppuviikosta jos ilmais jäähdytyssysteemin, kytkis lämpömittarin koneeseen ja antas sen käydä kunnolla ja kattos puhdistusko venttiilit hieman ja käynti paranis... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.09.2014 09:55 |
1961 Willys FC-170 | Jeeper | Maasturiprojektit | 25 | 24.01.2014 15:05 |
Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 | Bajarider | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 13.01.2013 23:16 |
Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori | Jeeper | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.01.2012 15:52 |
Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti | Jeep-Antti | Maasturiprojektit | 8 | 29.10.2009 12:40 |