![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Älä kattele valtionosuutta.....
Lainaus:
1. Jos mä räin kattoon kotona tai paaris niin siitä ei makseta mulle niin kuin ei sullekaan. Ammatinvalintakysymys...... ![]() ![]() ![]() 2. Jos sun auto liikkuu 1h hintaan 160€/h sis 10%alv........ja sä saat mut kalliimmaks......Niin sun laskukoneessa tai näpyttelijäs on vikaa.... ![]() ![]() ![]() 3. Valtionvelvoitteet menee valtiolle.....vähennyksineen tai ei riippuu onko niitä vai ei. 4. Asiakkaalle alv24% kirpasee paljon enemmän kuin 10%. Tassäkin valtion apuja teidän puolella. 5. Auto on sun työkalu josta on tietyt käyttökulut tän ymmärrän mutta niiden ei pidä sisältää sen pääomakuluja niin kuin sun laskelmat osoittaa...... ![]() ![]() ![]() 6. Mua naurattaa kun edes viittit heittää tollasta diibadaabaa...... ![]() ![]() ![]() 7. Sulla ei taida olla terävimmät kynät penaalis...... ![]() ![]() ![]() 8. Mä en voi mitenkää laskuttaa yhdestä henkilöstä 8h päivästä 20h. tai 24h riippuen mun tuntiveloituksesta ![]() ![]() ![]() 9. Ja mä makselen kaikki kulut sisääntulevasta ihan samoin kuin sinäkin. 10. Ja kun taksia käytän niin ihan samoin kuin palkansaajatkin eli rahoista joista taksi maksetaan on myös maksettu ns. tulovero ja edelleen moitin taksilla ajamista kalliiksi.......ja kritisoin sääntelyä.
Viimeksi muokannut H_Nietu : 27.04.2016 22:07 |