![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mun veikkaus, että on hiacen 2L2 moottori.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo. Omassaan 2l ei oo termarin kopassa korkkia.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Peltinen venttiilikoppa kielii myös 2L2.seen. Sekä jokopää tietty kans.
__________________
Harbor Cruisers |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No se selittää miksi osat ei sovi. Nytpä tietää
![]() Onkohan hiacessa syyläri vastaavasti että passaako siitä ylävesiletku? Onkos tuo nyt hyvä vai huono asia että pellin alla on 2L2 ![]() Huonompi vai parempi kone? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mitä hiacea meinaat. Tuolla saa hiukan vertailtua ja kateltua, ja sieltä näät myös 2L ja 2L2.sen poikeavaisuuksia.
http://www.japan-parts.eu/
__________________
Harbor Cruisers |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Muuta eroa en niissä tiedä kun 2L2 on pumpussa millin isompi nestepää, käsittääkseni kun 2L.
Oisko niissä sisäkaluissakin jotain pientä eroa ollut. Mutta en usko että ainakaan huonompi ja kun turbotat ni saanet enempi vetoja tosa 2L2, ja kun hajoo kansi ni tohon 2L2 koneeseen saa helposti vielä tarvike kansia, toisinkuin 2L. Oli aika metästys ennenkö löyty EHJÄ käytetty kansi.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Moottori asia alkaa olemaan selvitetty. Toyotalla katseltiin varaosakuvia ja kyllä tuo aika suurella varmuudella on hiacen kone eli 2L2. Niinhän täälläkin taisi väki meinata.
Uudet lehtijousetkin saapuivat ja vapun alla tuli painittua ne alle. Aika ison eron teki pelkät lehdet. 35" pyörät mahtuu nyt elämään alla. Etuiskarit jäi semmosen 15-20cm vajaaksi ja takaa jonnin verta kanssa. Jarruletkut edestä on ihan siinä ja tossa että riittää. Eli uusittavaa tuli. Ilman iskareita tuli kuitenkin ajeltua 100km siirtymää, eihän lehtijousi edes kaipaa iskaria ![]() ja vappuna pääsi mettäänkin kurvaileen. Hienosti pelaa eikä noi Creepyt mitkään ihan kamalat ole ajaa ilman painotusta. 0.5bar paineilla toimi vielä hyvin metsässä. Takalehdestäkin pitäisi varmaan ottaa yksi lehti pois. Tuntuu niin huonosti elävän. Mikähän lehti se olisi viisain poistaa? ja Mistähän noita iskareita voisi katsella mittojen mukaan? Vielä loppuun kuva ennen/jälkeen korotuksen ja pari venyttely kuvaa vapun testiajoista ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty hilux ln65 | 60lantikka | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 23.08.2013 16:26 |
Ostetaan Ln65 siirtopumppu | Nykis | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 28.01.2013 21:10 |
Ostettu ln65 pumerangi | jiiaaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.06.2012 21:32 |
Ostetaan ln65 | 60lantikka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 05.04.2012 19:45 |
LN65 | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 18.02.2009 20:35 |