Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 09.02.2005, 10:04
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ei hyvää päivää... Mistä ihmeestä se lukon hammas tietää nopeudesta mitään. Pyörien välinen nopeusero ratkaisee. Itse olen vetänyt sujuvasti 50 km/h vauhdissa etu- ja takalukon päälle G-mesestä. Hyvässä lykyssä joutuu ajelee useita satoja metrejä, ennen kuin lukko naksahtaa päälle (=merkki valo hampaan menemisestä perille syttyy). Kesken sudittelun en lukkoa vetäisi päälle. Joskus on käynyt niin, kun on kiinni, ja sudittelee kunnolla ja polkaisee kytkimen pohjaan, ei malta odottaa tarpeeksi, kun kytkee lukon. Pyörä vielä pyörii ja pauke kuuluu. Momentit on tosin pieniä, mutta kuitenkin. Ehkä ne autonvalmistajat ilmoittaa asian noin, ettei joku taula aja lukot päällä siviliä sillä seurauksella, että lepikko raikaa. T pasik

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lukkojen sopivuudesta Tekniikka & Jutustelu 0 16.11.2006 11:54
Tampereella ARB:n lukkojen asentajaa? Racingrabbit Tekniikka & Jutustelu 7 22.12.2005 16:29
HJ-61 lukkojen merkkivalon kytkimet???? mikjus Tekniikka & Jutustelu 14 11.04.2005 08:55
Lukkojen kytkentä sähköllä? Grau Tekniikka & Jutustelu 2 09.10.2004 00:50
HJ-61 lukkojen kytkentäsydeemit berttaan? mikjus Tekniikka & Jutustelu 11 28.08.2004 23:25


Sivu luotu: 15:03 (GMT +2).