Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 20.03.2016, 22:25
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Nyt tuli koodit 41 ja 77. 41 tarkoittaa koer (key on engine running) testissä liian laihaa seosta, 77 on operator error in dynamic responce test eli, kaasun painallus oli vääränlainen, väärään aikaan tai boxi ei tunnistanut sitä.

Suoraa syytä noista ei löydy siihen tehottomuuteen.

Happi-anturi voisi olla yksi mahdollisuus joka on kyllä helposti pois suljettavissa jos moottori on tehoton myös kylmänä heti käynnistyksen jälkeen liikkeelle lähdettäessä. Happi-anturi antaa moottorille tietoa vasta kun moottori ja happi-anturi on lämmennyt, kylmänä moottori toimii ilman happi-anturia.

Kaasuläpän asentotunnistimen vastusarvot kannattaa mitata ja seurata että vastus lisääntyy lineaarisesti hyppimättä ja katkomatta koko kaasuläpän liikeradan matkalla.

Yksi mahdollisuus on tukkeutunut katalysaattori tai äänenvaimennin. Sen saa helpoiten selville löysäämällä pakoputken ja pakosarjan liitosta ja testaamalla autoa niin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bronco II slickjones Tekniikka & Jutustelu 1 16.05.2014 06:51
bronco II 5.8 öljynpaine ongelma. -an- Tekniikka & Jutustelu 5 07.05.2012 22:12
Myydään BRONCO II Miika4x4 O/M/V Ajoneuvot 2 04.07.2011 16:31
Myydään Bronco II Miika4x4 O/M/V Ajoneuvot 1 30.12.2010 20:07
Myyty Bronco II Osina Mehtämies O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 10.12.2008 13:05


Sivu luotu: 23:33 (GMT +2).