Noniiin tulihan se valmiiksi

Olihan tuo projekti mutta on ite tehtyä, sehän se pääasia on! Kuvissa näkyy tarkkuuspenkki jossa haarukat säädettiin vaiheeseen kumivasaralla, ettei tuu naarmuja. Uratapin hitsasin ensin putkeen kiinni, putki vaikka kulmaraudan päälle että pyörii suoraan ja mittakellolla kattoo tapin suoraksi ja hitsiin. Toisen pään hitsausta varten kardaani autoon kiinni ja mittakello vaihteiston kylkeen. Kellosepän vasaralla naputellen suoraan, heppaus ja kardaani irti hitsausta varten. Oli jotenki hemmetin vaikea hahmottaa mihin suuntaan piti laittaa ennakkoa että heppi vetäis liitoksen suoraan, en jaksanut viidettä kertaa alkaa ottaan heppejä irti niin jätin n. millin heitolle. Eipä tuo normaalisti pyöri kuin maastossa ja maantielläkin max 1500rpm, samalla tuli laitettua lukko taakse niin nyt tuolla pystyy takavedollakin ajaan talvella
Nii ja sehän tuossa oli vielä että tuo Jamantin haarukka kyllä sopii Chevyn etuperään, jos siinä on D44. Eli vaihtuiko se jo joskus -70 vai mitä se oli. Eli muutosristikko piti tilata, D44 on 1330 ja 10bolt 1310 ristikolla.