Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 15.02.2016, 17:37
ETL ETL ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.02.16
Sijainti: Loimaa
Viestit: 51
Post

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nuti-90 Näytä viesti
Hauska kysymys.. oliko mitään ongelmia olihan se melkos työlästä.. moottori on melko korkea niin imusarjaa joutui madaltamaan ja samoten öljypohjaa.. nykysäännöllähän tuo on vielä hankalampaa kun moottorin korvakot pitäis vissiin hyväksyttää jollain taholla että kelpaavat/kestävät. Jos katsastuksessa olisi mitattu etuakselimassa niin uskon että leima olisi jäänyt pois mutta uudessa säännössähän tarkastellaan moottoreiden painoja eikä kun ennen on riittänyt että akselimassa ei ylity..
Pistetäämpäs samalla rojektin kulkua tähän eli eilen mittailin aurauskulmia autosta ja tuli siinä mieleen että empäs ole tainnut mitata koskaan😊 noo haritusta olikin yli 2cm😊elikkä ei ihme ku meinas piikkusen vedellä.. no nyt noin 2mm haritusta niin jo rauhoittu ajettavuus.. miten on porukka säätänyt auraksen.. muutama milli haritusta vai ihan nollaan vaiko?
Kieltämättä alkoi itseänikin hymyilyttämään kun luin kysymykseni uudelleen .
Miten ton startin kanssa muuten toimit kun eikö startti ole alkuperäisenä volkkarissa laatikon puolella?
Ja täyttääkö 413:n vakiojarrut vaatimukset tuolla moottorilla?

Kiitos vastauksista
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
rungon/korin ehjäystä mimmoset pohjamyrkyt? Tekniikka & Jutustelu 5 10.02.2008 16:17
brittiläisen maastoauton ehjäystä (pari kuvaa) velikani Tekniikka & Jutustelu 3 17.05.2007 16:09


Sivu luotu: 23:17 (GMT +2).