Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #176  
Vanha 13.12.2015, 21:48
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

rupes piikkasen paremmin pelittämään suzuki kun jaksoi vähän perehtyä tuohon pumppuun.. eli ahdonalaisen syötönsäädön karan rälläköin soppeliksi ja empäs ollut huomannut että tyhjäkäynnillä on kaksi ruuvia niin nyt sai käännettyä pikksen enämppi soppaa männänpäälle ja tyhjäkäynti siedettävän alas
onkos kukaan perehtynyt näihin turboihin.. eli tuo alkuperäinen venton turbo KKK.. ja nythän minulla tossa paikoillaan seat cordoba 90hv turbo jonka muistelen olevan garret ja hieman suuremmilla aukoilla kun tuo kkk..noh isäukon pihalla makoillut -97 2.0 primera ja muistin että siihenhän laitettiin uusi turbo ja sen jälkeen ei montaa tuhatta mittariin tullut.. mutta nissan garret ja kkk vierekkäin pöydälle niin eipä ollut paljo kehumista.. ei taida olla järkee rueta rakenteleen pakosarjoja yms? ei taida paljoo kostuu


__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU
Vastaa lainaten
  #177  
Vanha 04.01.2016, 19:35
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

Noijoo.. joulupukki toi 180w led paneeli keulille.. eli nyt keulilla 180w paneeli ja 2x35w työvalot... melkee 20 pakkasta nii pirtissä ei tarkene.. otin tänään nesteet koneesta pois ja huomenna irrotan lämppärin kennon ja katson että saisko kohtuudella rakennettua isompaa kennoa.. ja raikkarihan siihen pitäs kans asentaa..

olipa huono kuva
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU

Viimeksi muokannut nuti-90 : 04.01.2016 20:05
Vastaa lainaten
  #178  
Vanha 04.01.2016, 19:47
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Onko sulla se kenno putsattu?

Oma kymppi ja 413 tuotti niin paljo lämpöä koppiin et hiki tuli, siis sen kennon putsaamisen jälkeen
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #179  
Vanha 04.01.2016, 19:51
GrapL GrapL ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.09.11
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Onko sulla se kenno putsattu?

Joo kannattaa suosiolla ihan irti asti ottaa jos epäilet että siellä on kerenny lehdet muuttua mullaksi.. Omassa oli näin käyny eikä putsaus reijistä saanu muuta ku irtomoskan pois. Irrallaan ollessa reilusti paineilmaa ja brakekliineriä nii eroa on kyllä ku paketin nippuun lyö.
Vastaa lainaten
  #180  
Vanha 04.01.2016, 20:03
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

olenhan minä sen kerran käytänyt jo irti ja putsannut.. ei vaan tullu sitä raikkaria rakennettua mutta ei se minusta mitenkään mahdottoman hyvin lämmittänyt sillon puhtaanakaan.. vaikuttaneeko sitte et on tuo vw td kone.. jos kattelee nesteen lämpöjä niin kivasti 85-90 on nesteenlämpö..minulla on tossa myös suzukin alkuperäinen lämpömittari käytössa ja se ei kyllä koskaan ole noussut edes puoleen väliin että käykö se bensakone sit niin paljo lämpimämpänä että ei jaksa tuo kenno lämmittää dieselin lämmöllä.?mietiskelin että jos sovinnolla saa asemoitua jonkin isomman kennon niin voishan sen laittaa.. tai toisen erillisen kennon? esim skootterin syyläri jonka romulavalta löysin+jonkinmoinen puhallin? tai jollaki oli muistaakseni golfin kenno laitettu samuraihin.. ?mahtollisuuksiahan on
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU
Vastaa lainaten
  #181  
Vanha 06.01.2016, 14:45
PasMa:n Avatar
PasMa PasMa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.08.13
Sijainti: Rovaniemi / Salla
Viestit: 164
Perusasetus

Laita tuommoinen lisäkennolämmitin puhaltimella apukuskin jalkatilaan(Kuva). Puhaltimelle 3-asentoinen kytkin Motonetistä. Haaroitus letkuille konehuoneessa. Tarkenee täällä Lapissakin. Näissä SJ:ssä se huono puoli, että kostea ilma ei meinaa poistua hytistä mistään kautta ja ikkunat huurussa. Niinpä suunnittelin laittaa tuommoisia tietokoneen tuulettimia (12V) takaoveen poistoilmalle. Reikää oveen ja ritilä suojaksi ulkopuolelle(kuva). Kennon olen puhdistanut irrallaan ollessa siten että astianpesuaineen myrkyt likosi kennon sisällä yön yli ja kunnon huuhtelu paineella päälle. Lisäksi koneessa ja kennoissa ja syylärissä kiersi parina päivänä puhdistusaineet. Moottorina on kylläkin bensa Datsunin 1200 eli lämpenee kyllä paremmin kuin diesel.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	lisäpuhallin1.jpg‎
Views:	358
Size:	103,2 Kt
ID:	66785   Click image for larger version

Name:	Takapuhaltimet.jpg‎
Views:	307
Size:	101,4 Kt
ID:	66786  
__________________
Kyllä tuosta Toyotalla yli mennään, ku menin minä siitä talvella yli Lynxilläkin!

Viimeksi muokannut PasMa : 06.01.2016 14:47
Vastaa lainaten
  #182  
Vanha 06.01.2016, 16:25
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

No eilen kun irrotin ton lämmityslaitteen kennon nii olihan se taas ihan tukossa.. sitä nyt puhdistellu ja sisältäkin liottanut.. irtosi kyllä kennon sisältäkin paljo ruskeaa paskaa.. ja minulla on tommonen satsi olemassa jo lisälämppäriks. Meinaa vaan olla tilan ahtautta.. mietin jo et olisko joku pikakiinnitys homma tuolle lämppärille et vois vaikka takapenkin taakse laittaa aina kovilla ilmoilla. Auttas varmaa siihen huurtumis hommaan jos lisälämmittimelle ottas raitista ilmaa ulkoa.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20160105_164152.jpg‎
Views:	362
Size:	64,9 Kt
ID:	66788   Click image for larger version

Name:	20160105_162527.jpg‎
Views:	409
Size:	93,0 Kt
ID:	66789  
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU

Viimeksi muokannut nuti-90 : 06.01.2016 16:27
Vastaa lainaten
  #183  
Vanha 07.01.2016, 16:43
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nuti-90 Näytä viesti
No eilen kun irrotin ton lämmityslaitteen kennon nii olihan se taas ihan tukossa.. sitä nyt puhdistellu ja sisältäkin liottanut.. irtosi kyllä kennon sisältäkin paljo ruskeaa paskaa.. ja minulla on tommonen satsi olemassa jo lisälämppäriks. Meinaa vaan olla tilan ahtautta.. mietin jo et olisko joku pikakiinnitys homma tuolle lämppärille et vois vaikka takapenkin taakse laittaa aina kovilla ilmoilla. Auttas varmaa siihen huurtumis hommaan jos lisälämmittimelle ottas raitista ilmaa ulkoa.

Konehuoneesta t - haaroilla letkut toiselle puhaltimelle ja siihen väliin hydrauli liittimet ni helppo ottaa pois tarvittaessa...
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #184  
Vanha 07.01.2016, 20:57
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

Nii hytikka osistahan sais näppärästi tehtyä.
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU
Vastaa lainaten
  #185  
Vanha 09.01.2016, 10:10
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

Noo mennäämpä sitte veilä näillä alkuperäisillä lämmitys vehkeillä.. eilen kasailin lämppäriä ja huomasin semmosenkin että lämmityslaitteen nestepuolen venttiilin vaijeri ja vivusto on nii aikansa elänyt että vaijeri jättää venttiilin väliasentoon eikä avaa kunnolla.. tais olla kiirus johonki ku viimeks lämppäriä tutkin ku jääny vähä puolitiehen..��jos laittas jonkin yleismallin työntävaijerin nii tulis varmaa parempi
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU

Viimeksi muokannut nuti-90 : 09.01.2016 10:16
Vastaa lainaten
  #186  
Vanha 15.01.2016, 22:34
PasMa:n Avatar
PasMa PasMa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.08.13
Sijainti: Rovaniemi / Salla
Viestit: 164
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nuti-90 Näytä viesti
Noo mennäämpä sitte veilä näillä alkuperäisillä lämmitys vehkeillä.. eilen kasailin lämppäriä ja huomasin semmosenkin että lämmityslaitteen nestepuolen venttiilin vaijeri ja vivusto on nii aikansa elänyt että vaijeri jättää venttiilin väliasentoon eikä avaa kunnolla.. tais olla kiirus johonki ku viimeks lämppäriä tutkin ku jääny vähä puolitiehen..��jos laittas jonkin yleismallin työntävaijerin nii tulis varmaa parempi
Että sitten kun keksit hyvän ratkaisun lisähanalle/vaijerille/vivustolle, niin laitappa kuvia. Itsellä kun se tuo lisälämmitin suoralla kierrolla, niin onhan se kesällä vähän lämmin. No onpahan koneella lisä syyläri ja kuskilla pitää olla pää ulkona ettei olis ninkuin saunassa.
__________________
Kyllä tuosta Toyotalla yli mennään, ku menin minä siitä talvella yli Lynxilläkin!
Vastaa lainaten
  #187  
Vanha 16.01.2016, 10:26
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Mulla on tuohon vaijeriin ollut käytössä 100% toimiva ratkasu jo puolenkymmentä vuotta
Vaijeri kun hirtti kiinni aikoinaan niin nykäsin sen kokonaan irti venttiilistä, nyt tietää varmasti että säätyy siihen asentoon mihin haluaa kun sitä käy suoraan ventiilistä vääntämässä
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
  #188  
Vanha 16.01.2016, 11:46
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

No mä ostin puuilosta 2kpl yleismallisia sammutin vaijereita.. toisesta säädellään lämpöä ja toisesta ilmanvirtausta jalkoihin.. tuulilasille virtaa kokoajan ilma.. tosi hyvin pelaa.
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU
Vastaa lainaten
  #189  
Vanha 31.01.2016, 15:31
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

Voi voi ku laittoivat reissuhommii nii ei ole kerenny ku vkl emännän kans pikkusen ajella.. jenkeistä tuli alumiiniset ovenkahvat ku meni ulkopuolen kahvat paskaks. Kahvat odottelee vielä asennusta.. renkaisiin ostin paripakettia bestgrip rattori nastoja jotka myös odottaa asennusta. Viime vkl käytiin puusavotalla suzukilla ja olihan se lysti ku ei tarttenu kantaa sahoja ja reppuja ja bensoja yms mettään.
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU
Vastaa lainaten
  #190  
Vanha 13.02.2016, 13:02
ETL ETL ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.02.16
Sijainti: Loimaa
Viestit: 51
Perusasetus

Oliko tuon 1.9 moottorin muutoskatsastuksessa tai sovittamisessa autoon mitään ongelmia? Mihin se muuten perustuu että tuon iskutilavuuden moottorin saa laittaa kyseiseen malliin?
Vastaa lainaten
  #191  
Vanha 13.02.2016, 19:15
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

nuita on tehtaaltaki lähteny psa konsernin 1,9td koneella.
eli tilavuuden puolesta 2,375litrasen koneen saa laittaa. ei vaan taijja tarpeeksi laiskaa ja kevyttä tuon kokosia koneita olla.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #192  
Vanha 15.02.2016, 05:31
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ETL Näytä viesti
Oliko tuon 1.9 moottorin muutoskatsastuksessa tai sovittamisessa autoon mitään ongelmia? Mihin se muuten perustuu että tuon iskutilavuuden moottorin saa laittaa kyseiseen malliin?
Hauska kysymys.. oliko mitään ongelmia olihan se melkos työlästä.. moottori on melko korkea niin imusarjaa joutui madaltamaan ja samoten öljypohjaa.. nykysäännöllähän tuo on vielä hankalampaa kun moottorin korvakot pitäis vissiin hyväksyttää jollain taholla että kelpaavat/kestävät. Jos katsastuksessa olisi mitattu etuakselimassa niin uskon että leima olisi jäänyt pois mutta uudessa säännössähän tarkastellaan moottoreiden painoja eikä kun ennen on riittänyt että akselimassa ei ylity..
Pistetäämpäs samalla rojektin kulkua tähän eli eilen mittailin aurauskulmia autosta ja tuli siinä mieleen että empäs ole tainnut mitata koskaan😊 noo haritusta olikin yli 2cm😊elikkä ei ihme ku meinas piikkusen vedellä.. no nyt noin 2mm haritusta niin jo rauhoittu ajettavuus.. miten on porukka säätänyt auraksen.. muutama milli haritusta vai ihan nollaan vaiko?
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU
Vastaa lainaten
  #193  
Vanha 15.02.2016, 17:37
ETL ETL ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.02.16
Sijainti: Loimaa
Viestit: 51
Post

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nuti-90 Näytä viesti
Hauska kysymys.. oliko mitään ongelmia olihan se melkos työlästä.. moottori on melko korkea niin imusarjaa joutui madaltamaan ja samoten öljypohjaa.. nykysäännöllähän tuo on vielä hankalampaa kun moottorin korvakot pitäis vissiin hyväksyttää jollain taholla että kelpaavat/kestävät. Jos katsastuksessa olisi mitattu etuakselimassa niin uskon että leima olisi jäänyt pois mutta uudessa säännössähän tarkastellaan moottoreiden painoja eikä kun ennen on riittänyt että akselimassa ei ylity..
Pistetäämpäs samalla rojektin kulkua tähän eli eilen mittailin aurauskulmia autosta ja tuli siinä mieleen että empäs ole tainnut mitata koskaan😊 noo haritusta olikin yli 2cm😊elikkä ei ihme ku meinas piikkusen vedellä.. no nyt noin 2mm haritusta niin jo rauhoittu ajettavuus.. miten on porukka säätänyt auraksen.. muutama milli haritusta vai ihan nollaan vaiko?
Kieltämättä alkoi itseänikin hymyilyttämään kun luin kysymykseni uudelleen .
Miten ton startin kanssa muuten toimit kun eikö startti ole alkuperäisenä volkkarissa laatikon puolella?
Ja täyttääkö 413:n vakiojarrut vaatimukset tuolla moottorilla?

Kiitos vastauksista
Vastaa lainaten
  #194  
Vanha 16.02.2016, 18:04
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ETL Näytä viesti
Kieltämättä alkoi itseänikin hymyilyttämään kun luin kysymykseni uudelleen .
Miten ton startin kanssa muuten toimit kun eikö startti ole alkuperäisenä volkkarissa laatikon puolella?
Ja täyttääkö 413:n vakiojarrut vaatimukset tuolla moottorilla?

Kiitos vastauksista
Startti on muistaakseni vitarasta.. acme adapters jenkkilässä myy vw koneen asennussarjaa suzukiin.. itse ostin palstalaiselta pelkän välilevyn moottorin ja laatikon väliin..mukaan sain ohjeen miten pitää suzukin vauhtipyörää muokata jotta sopii vw koneeseen. Niin ja suzuki sj413 vastaa teknisesti tuota 1.9td suzukia.. itsellähän on 410 niin jarrutehostin ja levyjarrut eteen oli vaatimuksena.. nyt takanakin levyt
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU

Viimeksi muokannut nuti-90 : 16.02.2016 18:06
Vastaa lainaten
  #195  
Vanha 07.03.2016, 10:04
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

Jeejee.. moposportilta ostin sintterilevyn kytkimeen ja nyt kun laatikko on irrallaan niin tilasimpas jenkeistä vielä laatikkoon korjaussarjan nii loppuupi tuo 3 ja 5 vaihteen jyrinä😊 oli vähä öljyn seassa metallia nii kai se pitää ottaa auki.
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU
Vastaa lainaten
  #196  
Vanha 08.04.2016, 21:17
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus


Noni tulipahan kuukauden odottelun jälkeen laakeri ja synkro sarja laatikkoon.. empäs ole ennen moista vaihteistoa rempannut vaan ihan hyvin tuo purkautui ja kasaantuikin ja vaihteet menee päälle ja kaikki pyörii niinkuin pitääkin�� kaksi laakeria tuntui hiukan väljältä ja yksi oli ihan loppu eli ihan hyvään aikaan tais laatikko remppa sattua.. no nyt pitää taas kattella semmonen väli että kerkeis laittaan laatikon ja uuden kytkimen paikoilleen.. saakelin työt ku haittaa näitä omia hommia.
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU
Vastaa lainaten
  #197  
Vanha 15.04.2016, 18:00
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

No nyt on laakeroitu laatikko paikoillaan.. täytyy sanoa että kyllä tuli tarpeeseen oli se niin pahaääni mikä siitä lähti.. varsinkin 3ja5 vaihteella. Ja moposportin sintterilevykin paikoillaan.. liikkelle lähtö vaatii totuttelua mutta pitoa kyllä on kun annoin lukot päällä hivenen mustaa😊 kaikenkaikkiaan onnistunut remontti.. nyt rupesin miettimään että josko jostain saisi 12mm tai 11mm nestepäällä olevan pumpun niin vaihtais paikoilleen.. nykyisessä tahtoo tihkua dieseliä kaasuvivunjuurestakin.
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU
Vastaa lainaten
  #198  
Vanha 15.04.2016, 20:21
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

Eebäystä kiinalainen nestepää ja tiivisteet vaihtaa samalla.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #199  
Vanha 16.04.2016, 09:35
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

mulla on myydä 12mm nestepää joka piti omaan pumppuun laittaa mutta jäikin laittamatta se sitten kun olikin jotain muuta vikaa pumpussa ja meni pp dieselille.
Vastaa lainaten
  #200  
Vanha 16.04.2016, 14:54
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

Tänään kalliolla kokeilin taas kytkimen pito-ominaisuuksia tuloksena oli katkennut takakardaani sekä etupäästä napalukon juuresta kaikki pultit poikki ehkä se nestepää saa toistaiseksi jäädä.:cool
https://m.youtube.com/watch?v=NFFl76C4i2c
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU

Viimeksi muokannut nuti-90 : 16.04.2016 15:16
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
rungon/korin ehjäystä mimmoset pohjamyrkyt? Tekniikka & Jutustelu 5 10.02.2008 16:17
brittiläisen maastoauton ehjäystä (pari kuvaa) velikani Tekniikka & Jutustelu 3 17.05.2007 16:09


Sivu luotu: 05:20 (GMT +2).