![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ehtona on, että kun on kerran alunperinkin ollu mekaaninnen kytkin, niin ei saa vaihtaa sähköllä toimivaksi. Ellei käytä jonkun autovalmistajan liikenteeseen hyväksyttyä järjestelmää. Sama juttu periaatteessa kuin sen vapaalle saamisen suhteen jos jotain tapahtuu, mutta se oli jotenkin inssin oma tulkinta. Eipä tuolla väliä kun jakoaskin saa kuiteskin vapaalle.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mielenkiintoista.
Inssin mieliksi kytkimen varmastikkin pystyis toteuttamaan sillä tavalla että se poljin jäis sinne lattialle. Ja itse sen siellä tarkkaa ajoa varten pitäisin joka tapauksessa. Tulipa mieleen 80-luvun autolehdissä mainostettu jälkiasennus-alipainetoiminen kytkin kaasuläpällisiin moottoreihin. Kun läppä on kiinni, alipaine vetää kytkimen auki, kaasua painaessa se sitten jossain kohti lopsahtaa kiinni ![]()
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tutkikaa NSU Ro80 systeemiä, alipainekytkimen osalta.
JaWa:ssa hoiti polkimen vapaaliike kytkimen irroituksen ennen vaihteensiirtoa, riitti kun löysää kaasusta vaihtaessa. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Matti voi varmaan valaista lisää asiasta. Nämä ohjeet tuli konttorilta ja niiden mukaan toteutus.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mun mielestä ihan omasta päästä rakennettu sähkökäyttöinen kytkin kuuluu tuohon yllämainittuun.
__________________
Harbor Cruisers |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
https://www.facebook.com/ProjectSnow...7732931638279/ |
#8
|
||||
|
||||
![]()
No nyt tarviisi hiukan jeesiä osien hankinnassa. Mistä helv... saan kolme komiasentosylinteriä? En äkkiseltään tästä uudeltamaalta ainakaan löytänyt lafkaa joka osaisi auttaa asiassa, tai sitten ei vastattu s-postiin
![]() Eli tarviisin kolme sylinteriä missä on isku sen 80mm yhteensä eli 40mm+40mm vai miten se nyt näis ilmoitetaan. Kuiteskin asemat mihin se pitäs saada topattua olisi 0mm, 40mm ja 80mm. Ketä osaa neuvoa semmosen pneumatiikkalafkan, mistä noi sais?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. Viimeksi muokannut Kala92 : 30.06.2016 22:09 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Miten pitkälle sylinterille sulla on tilaa?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Teoriassa mahtuu 20cm sylinterit. Siis varsi sisässä. Jos tiukille menis, niin kyllähän tuo kardaanitunneli rälläkällä suurenee.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Sitä minäki että kaks sylinteriä peräkkäin. Sillon saa kolme asentoo. Mutta ite laittasin kaks toimiset niin saa molempiin suuntiin säädöt ja voimat.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |