![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||||
|
||||||
![]()
Lainaus:
![]() Lainaus:
Lainaus:
Monipisteruisku. Ei ole ilmamassamittaria, vaan mitataan imusarjan painetta kaasuläppärungosta. Äly on adaptiivinen ja osaa kyllä mukautua aika isoihinkin muutoksiin.. esim. 6,7 litraiseksi stroukattu kone josta irtoaa ~400 hevosta toimii vielä ihan kohtalaisesti vakiosoftalla, vaikka toki paremmin custom- softalla. Tämä nokka minkä laitoin on varsin miedosti aggressiivisempi kuin alkuperäinen, en usko millään että noin pieni muutos vielä heittäisi PCM:ää ihan sekaisin. Comp cams myös totesi itse että ko. nokalla ei vaadita PCM ohjelmointia, ja samaa sanoo Dodge- ja Jeepforumit; toimii vakiosoftalla mutta custom- softalla paremmin. Ei pitäisi kuitenkaan oireilla tällä tavalla. Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Virranjakajaa joutui säätämään, koska käytin sen irti ja merkit eivät ihan uusilla romppeilla natsanneet vanhoihin. PCM resetoituu itsestään kun on virrat riittävän kauan irti, ja sen jälkeen vaatii 30 kylmästä-kuumaksi-kylmäksi sykliä että oppii kunnolla.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ettei mikään mekaaninen rajoita liikettä? ![]() EDIT: eiku tuollahan tuo oli jo kirjoitettu: "Ei ole TPS:ssä vikaa, antaa oikeat arvot. Kaasuläppä myös avautuu loppuun asti kuten pitäisikin."
__________________
Jeep ISORY |
#3
|
||||
|
||||
![]()
saaks tommosseesta luettua v.laatikon koodeja vai onko edes sähkölaatikko?
Jos se pcm ei "älyä" että on vaihdesilmässä? -viallinen nopeustunnistin -"vapaa" mikrokytkin. -joku liitin irronnut/jäänyt laittamatta... |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut -MaTTi- : 30.01.2016 19:55 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jeps, kyllä ne on ihan oikein
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla vähä samankaltaisten ongelmien kans painittu: http://www.jeepforum.com/forum/f13/z...-there-832344/
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Oletko mitannut pensanpaine ajaessa etteivät paineet laskee ajaessa. Mahdollinen ohivuoto paineenrajoittamisessä tai viallinen o-rengas että päästää löpöä ohi, paikalla seistessä riittää mutta ajaessa kun tarvii enemmän ei riitä.
Toinen asia on puolan johto joka ei saa olla liian lähellä sytytyskaapellit. 25 mm väli pitää olla muistaakseni oon lukenut jossain. Voi olla pienestä kiinni joskus. CPS vikainen yleensä on jäänyt noin 2500 rpm paikkeella mulla. Toivottavasti saat tästä jotain selkoa kun oma sumenkielentaidot ovat aika huonot. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
En ole ajossa mitannut bensapaineita, mutta ne pitäisi olla ihan ok.. kone kun ei millään tavalla yski tai räi, kuten sen pitäisi jos bensaa ei tulisi tarpeeksi? ..ja kun seoksetkin on kohdallaan ja kulutus ihan sitä mitä pitäisi.
Puolan johto menee tehtaan alkuperäisissä kiinnikkeissä, siitä ei voi olla kiinni. CPS jos olisi rikki niin ei tämä kävisi ollenkaan.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Pitäisi ja pitäisi.. Tuommosessa tilanteessa ei auta ku alkaa käymään järjestelmällisesti kohta kohdalta läpi ja vielä siten, että mitataan eikä arvailla.
Eikä ollu sitten vittuilua tämä. 😊 kovan työn olet tehny ja jokusen euronki tieten upottanu niin pitäähän se toimimaan saada. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
No siinä, tai paremminkin sen liitoksessa, se oli vika tuolla jeepfooruminki topikin aloittajalla:
Lainaus:
Lainaus:
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 01.02.2016 01:28 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Grand cherokee WJ | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.03.2010 22:29 |
Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.02.2010 18:48 |
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |