Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari
tota, ooks koittanu vanhaa perinteistä alipainemittaria ja kattoa miten alipaineet käyttäytyy missäkin käynti/ajotapahtumassa, silläkin aika paljo näkee mitä siä koneessa tapahtuu jos bensanpaineet kerran pysyy... verrata sitä mappianturin lukemaan...
onko keinut oikean pituset...
|
En ole mitannut alipaineita. Saattaisi kyllä olla ihan hyvä idea tsekata.. ei vain ole mittaria siihen tarkoitukseen.
Keinut on oikean pituiset.. tai eihän näihin kansiin käy kuin tietyt mallit, muita ei voi edes käyttää
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt
Jotenkin tuntuisi, että ei nyt mekaniikasta ole kyse, kun kerran kuormitettuna kiertää saman kuin paikallaankin. Mistä tuo ottaa asento ja kierrostiedon? Voisiko siinä olla häikkää? Kun pitäisihän paikallaan kiertää kuitenkin enemmän kuin kuormitettuna, jos mekaanista häikkää.
|
Asentotieto tulee kampurantunnistimelta (vetolevyssä hahlot) ja virranjakajalta (nokan asentotunnistin mikä määrittää bensasynkronoinnin)
Moottorin kierrosnopeustieto PCM:lle/ mittaristoon tulee myös kampuran asentotunnistimelta.
Tuo on kyllä totta, että pitäisi kuormittamattomana kiertää eri tavalla kuin kuormitettuna..
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vexi4x4
IMM?
|
IMM?
Ajonesto? Vai mikä.. anteeksi mutta nyt ei ole itselle tuttu lyhenne