Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 22.01.2016, 21:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Äkkiä ajatellen, isommat eteen. Menee inan kovempaa, mutta paino ja sen myötä pito siellä.
Mutta jos se pito on keulalla ja menee kovempaa, niin eikö ne pienemmät takarenkaat ihan oikeasti pyöri silloin kovempaa, eli liukkaalla luistaa?
Vetääkö keula silloin persettä suoraksi, vai koittaako perä karata joka mutkassa ja kallistuksessa sivulle? Minun mielestä kyllä..

Anteeksi nyt jos änkytän tästä, mutta mietin vain kumpi tässä on se ns. määräävä tekijä
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Käyttö,veto ja sunnuntai offi ällä -HD- Maasturiprojektit 6 04.01.2015 16:08
RJ:ssä kierroslukumittari pomppii ja veto pätkii - Korjattu Viipo Tekniikka & Jutustelu 7 13.09.2010 19:53
Rockyn rengaskoot antti_boy Tekniikka & Jutustelu 5 07.06.2008 19:30
Mersun rengaskoot? opalapa Tekniikka & Jutustelu 2 25.01.2006 08:51
Rengaskoot Vesa Vuosimallit 1968-1982 10 03.03.2004 12:18


Sivu luotu: 22:58 (GMT +2).