![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Autot tehdään lähtökohtaisesti aliohjaaviksi, jopa kisa- autot (ehkä ralliautoja ja muita vastaavia lukuunottamatta). Jos aliohjaa liikaa niin se on aivan perseestä, sehän pitäisi olla mutkassa kovassa ajossa määriteltävissä painon siirrolla.. veto päällä <-> kaasu pois
![]() Ei minulla ole ollut oikeastaan muita kuin takavetoja ja nelivetoja, ja nelivedotkin olleet vedoltaan lähinnä takapuoleisia - hyvä niin. Mutta jos auto vikuroi ja menee koko ajan kylkimyyryä, niin ei se ole "helppo" ajaa vaikka hauskaa onkin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Käyttö,veto ja sunnuntai offi ällä | -HD- | Maasturiprojektit | 6 | 04.01.2015 16:08 |
RJ:ssä kierroslukumittari pomppii ja veto pätkii - Korjattu | Viipo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.09.2010 19:53 |
Rockyn rengaskoot | antti_boy | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.06.2008 19:30 |
Mersun rengaskoot? | opalapa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.01.2006 08:51 |
Rengaskoot | Vesa | Vuosimallit 1968-1982 | 10 | 03.03.2004 12:18 |