![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Kuinkahan paljon on itse osteltu tuommoisia. Parikymmentä vuotta olen mobilin ykköset hakenut halpakaupoista. Toisaalta eipä ole konerikkojakaan ollut. Noiden halpisöljyjen viskositeettiluokitukset on toki toisinaan vedetty aika fiilispohjalta. Ysärin puolivälissä löydettiin kaverin kanssa halpa 5w-50 öljy. Oltiin köyhiä opiskelijoita, niin sitä käytettiin. Reilun parin kympin pakkasilla sitä ei meinannut saada kannusta pihalle. Vastaavasti viereisen kannun mobili valui vielä suht nätisti.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Öjyjen hinnat Suomessa on muutenkin niin kuralla kun olla ja voi, itse olen jo jonkunaikaa suosinut suomalaista ja tilannut voiteluaineeni saksasta kotiovelle ![]() 12L Castrolin 5w30 Edge moottoriöljyä saa samaan rahaaan kun että haen 4L motonetistä 30km päästä ![]() Tosin muut voiteluaineet (perä,laatikko yms) öljyt kyllä tulee kannettua paikallisesta varaosaputkasta kun tarve sen verta vähäisempi, toki säästäshän siinäkin ku n tilais hypoidia 200L pajalle, ei haittais vaikka banjon koppa vähä tirsais ![]() ÄSKOO |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä homma, varsinkin triidissä minkä otsikko on "Piraatti öljyä" :-)
|
|||
|
|||
![]()
Saksasta tuli jokunen vuosi sitten tilailtua kaikki muut öljyt kuin moottoriin XJ ,n ja Castrolin listalta ne parhaimmat täyssynteettiset ja koko pahviloota maksoi 1/3 osan siitä mitä täällä olisi rahteineen.
Ne erikoisemmat öölit maksaa muuten täällä ja virtasenkauppa oli halvimpia mutta silti arvokas. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Piraatti vs. aito? | AtteL | Chit-Chat | 45 | 07.01.2014 22:53 |
Piraatti Arctic Truck (LC j120) | Harde | Maasturiprojektit | 47 | 13.12.2013 06:42 |
HJ Piraatti snorkkeli!!! | Glutton | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.01.2013 20:15 |
öljyä | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.07.2010 21:41 |
Lisää öljyä | pecosbill | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.02.2005 20:30 |