![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Vähä vuosimallia kun laajentaa, niin vuodesta 99 noita F250:siä tullut solidi D50:sellä, jota ei oikeen erota ulkopäin D60:sestä. Sit joskus 2003 on ruvennut oleen D60:siä F250 alla.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mut tuskin tulee ongelmaa vuosileimalla jos akselin vaan vaihtaa ja tekee homman siististi. Kukaan ei jää sitä TTB akselia kaipaamaan jos siellä on D60 tilalla. ![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Milläs tavalla nuo risukeula muutokset hiluxeissa on tehty? Niissähän vaihtuu jousitus ja akseli? Ja täs ei pitäs olla akselipainojen kanssa ongelmia koska f350 on raskaampi kun f250.
__________________
mikäs siihen nyt tuli? No taasko se hajos |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joitain vuosia sitten oli mahdollista vaihtaa jousitus ja akselityyppiä. Nyt taitavat ikävä kyllä olla nihkeitä sen suhteen. Sikäli harmi ettei F250-F350 mallisarjoja voi rinnastaa kun kevyimmät F350:set on painoiltaan kuitenkin pienempiä kun raskaimmat F250:set!
Mitä muuten TTB:stä hajosi? D60 on jonnin verran vahvempi, mutta ajo-ominaisuudet huononee myös jonkun verran suoran akselin kanssa alkuperäiseen verrattuna. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
mikäs siihen nyt tuli? No taasko se hajos |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitään mainostamatta minulla olisi ehjä murikka jouten jos tulee tarvetta... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eikait sieltä silloin ole kuin välitys pamahtanut.. tai sitten tasauspyörästön rattaat.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
No onnistuin silppuumaan tuon 33" allterraineilla.. Melko vahva tunne tuosta akselista. Tosin vois kiinnostaa se murikka että sais nyt aluks nelikon pelaamaan. Ei noita danoja näytä olevan ihan jokasen kiven alla. Onkos muute kukaan korottanu noita ttb keuloja reilummin? Meitin vaan et kuin ylös voi nostaa niin että saa vielä kulmat säädettyä kohdalleen?
__________________
mikäs siihen nyt tuli? No taasko se hajos |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Niihin on olemassa jäykkäakselinen vertailumalli LN105.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ford transit mk7 Dana ongelma | BryGgi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 21.04.2015 21:25 |
Ostettu Täydellinen Dana 60 taka-akseli Tai Ford 9" | _Jape_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2013 19:07 |
Myydään Dana 60 etuakseli ja Ford 10,25 FF taka-akseli | Paavo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 27.01.2012 15:14 |
TTB-etuakseli ja akselistomuutokset | JiiPee | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 26.02.2011 17:21 |
Ostetaan Dana 60 Etu/Takaakseli/kardaanit ja Dana 300 jakolaatikko | toyman2005 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.08.2009 19:04 |