![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Nyt sain vahvistuksen maahantuojalta, että se piuha mikä pitäisi vetää poikki niin saa vetää poikki. Alkuperäisessä Renault sarjassa siinä tulee alkuperäiseen liitokseen vaan liitäntä. Mutta tuossa uudessa se piuha pitää vetää poikki, että sen saa liitettyä. Kyseinen piuha ei ole alunperin liitetty mihinkään. Eli tökkää siihen liittimeen. Maahantuojalta sai oikein kuvan siitä liittimestä ja tarkan selostuksen mikä napa sieltä pitää irroittaa/poikkasta. Tosin sitä ne hieman ihmetteli että jos akulta syötän suoraan virtaa sille liittimelle niin sen teoriassa pitäisi ajaa sama asia kuin tuon liittimen. Miksei ne vilkut sitten toimi silloin? Noh. Liitän tuon piuhan siihen niin katsotaan kuinka käy. Toivottavasti siellä joku tietokone aktivoituu ja kertoo koneelle miten ne valot pitää alkaa toimia.
Myyjäkin aktivoitui. Hän on sitä mieltä että voin toimittaa tuon releen suoraan puolaan, missä tukkuri tutkii sitä. Omalla kustannuksellani totta kai. Hän ei ole kuulemma tavaran toimittajana oikein vastuussa mistään. Voin myös palauttaa koko johtosarjan tuonne puolaan omalla kustannuksella ja saan rahat joskus sitten takaisin. Voin myös itse yrittää korjaa releen.. Nämä oli kaverin vaihtoehdot. Vähän kusee idea ostaa suomesta, kun kuitenkin joudut itse lähetteleen ulkomaille kamaa ongelma tilanteessa. Kaveri vaan vetoo että laki on muuttunut, mutta ei se oikein faktaa kaiva mistään esille. Itse tosiaan ehdotin että toimitan osan myyjälle, joka toimittaa sen tukkurille. Ei onnistu. Noh. Ei sinällään kyllä ihmetytä. Kun halvalla jostain saa niin onhan sen palvelun pakko olla sitten ihan perseestä. Mistään muualta en nimittäin koukkua ja sähkösarjaa saanut noin halvalla. Tosin syksyllä ebayn kautta ois saanut vielä halvemmalla, mutta olin jo tuon tilannut. |
|
||||
|
||||
![]()
Edelleen, se syöttävä johto lienee valonvalvonnan alaisuudessa. Siks ei suoraan sen ohittamisella toimi.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jostain pitää myös keksiä millä siirretään tuota sähköpistoketta n.10cm lähemmäs koukkua. Nyt se on sellaiset 20-25cm koukusta. En tiedä mikä idea on ollut tehtaalla kun ovat sinne keksineet laittaa koukun sähköpistokkeen paikan. Piuhaa kyllä riittää. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ61 Sammutin kytkennät | ..Marko.. | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.03.2014 16:39 |
G Mersun koukun massasta | Gee. | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.07.2013 22:11 |
Vinssin vaijerin koukun kiinnitys | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 07.02.2009 20:54 |
Chevyn generaattorin kytkennät | Sten | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.10.2007 07:08 |
patrollin mittarin kytkennät | american | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.03.2006 13:32 |