![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#28
|
||||
|
||||
![]()
Kohdassa 16 kerrotaan selvästi liittimen B1 nastan olevan akkujännitteelle (B+/30). Punainen 2.5 neliömillin piuha poikki, puristetaan liitin kiinni ja kytketään punakeltaiseen johtoon, joka syöttää jännitteen oikeaan osoitteeseen. Auton kytkiksiä tutkimalla selviäisi miksi vilkut eivät toimi, mutta tässä ei taida olla kuin tuo koukun kytkis tarjolla niin pitää tehdä sen mukaan.
Jos huolto kerran on noinkin hyvällä tolalla kuin kehut, niin en luottaisi ohjeeseen olla katkomatta ja kytkemättä sitä johtoa. Se ei kuitenkaan ole mikään väyläjohto tms, sen katkaisu vastaa akkukaapelin irroitusta. Jätät vaan jonkun sentin varaa liittimeen, jos tuleekin tilanne että se tarvitsee kytkeä takaisin. Ja tuo kohta 22 on sitä varten jos vedät vaunua minkä akkua täytyy saada ladattua. Eivät vaikuta vilkujen toimintaan, eivätkä ole tarpeellisia jos tavan Muuli on perseessä kiinni ![]()
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ61 Sammutin kytkennät | ..Marko.. | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.03.2014 16:39 |
G Mersun koukun massasta | Gee. | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.07.2013 22:11 |
Vinssin vaijerin koukun kiinnitys | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 07.02.2009 20:54 |
Chevyn generaattorin kytkennät | Sten | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.10.2007 07:08 |
patrollin mittarin kytkennät | american | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.03.2006 13:32 |