![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() mie en ymmärrä tuon LP d30 akselin huonoutta, koska grandissä moinen ollu alla koko ajan ja sillä on kuitenkin ajettu koko ajan 33" renkaat alla ja ilman murheita. lähinnä kyse on siitä, että jos autossa ei toimi jousitus ja sitä koko ajan kompensoidaan hapella, niin hajoaahan mikä tahansa akseli ajastaan.. miulla tuossa on viellä ylimäärästä keulapainoo se 100kg niin jos tuo huono tai epäkelpo olisi akselina, niin oishan se jo poikinu ![]() t: lukoton etuakseli ja en lukkoa edes kaipaa ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
High pinionissa päällimmäinen syy oli lie 4.56 välitykset yhdistettynä etulukko päällä ajamiseen eikä trussia akselin päällä -> banjo elää + poskilaakeripukkien pultit ei kestä -> pinioni vääntää murikkaa ja välitystä niin paljon että sanoo riksräks. Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 08.12.2015 14:57 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mie taas en ymmärrä miten jousitus korvaa lukon esim suossa ajaessa tai vinssatessa
![]() Lähinnä sillä kyselin et kannattaako d30 rakentaa eli hommata lukkoa koska se nyt kuitenkin sen rapian tonnin taitaaa maksaa ainakin suomi kauppiailla joita mielellään kannatetaan. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No jos lukkoa tarvitset niin kannattaahan se asentaa
![]() Jos budjettilinjaa haet, niin hommaa palalukko eteen.. jos sulla on 242 jakolaatikko, niin full time helpottaa kääntymistä tietyissä paikoissa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tän talven ohjelmassa se on.Nyt ollaan laiteltu levyjarruja taakse ja sen projektin aikana on tankki ruvennu vuotamaan ja startti porsinu niin tuntuu et taas ei pääse ihan helpolla.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mikäpä muuten on halvin lukko, entä helpoin asentaa? Ja jos laittais vaan yhden lukon, kummassa olis enempi hyötyä, etu vai takaperässä ? Ja vielä, kummasta saa rahaan nähden enempi hyötyä, lukosta vai vinssistä?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mitenkä xjstä saa camberkulmat säädettyä suoraan?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
camberin säätöö varten tarttee olla säädettävät pallonivelet, sellaset epäkeskot kuten jossain dodgen rameissa jne.. eli ei normaalikeinoin mitenkään. casteria ei XJ:ssä voi kanssa säätää normisti, siitä puuttuu ZJ:n kaltaset epäkeskot tukarin kiinnityksistä.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
jos pitäs valita, et vinssi tai aftermarket lukko, ni ehjäisin auton oman kitkapersiin ja ostasin vinssin ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |