![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jouset ja iskarit tuloo ensviikolla (kuulemma), ja sithä niitä hilijalleen sais ruveta askartelee alle. ![]() Entäs tuo peruutusvalo? Minkälaisia rakennelmia suunnitellaan, ettei se tosiaan hajois kovin herkästi. Ledi himottas, mutta ovat vielä hinnoissaan... miten tarkkoja ne on noista pakkivalohommista? ![]() ![]() EDIT; http://www.valoasi.fi/downloads/AKE_valo-ohje.pdf, kohdassa 5.4 maininta noista peruutusvaloista, ja BJ on kuitenni vanhempi ku -84 joten tarvetta peruutusvalolle ei ole. ![]()
Viimeksi muokannut Ab3 : 06.12.2015 21:39 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos meinais tehä puoli kerrallaan, niin kannattaa alottaa apparin puolelta, koska siellä se murikka rajoittaa aika paljon sitä tukivarren paikkaa. Jottei käy silleen, notta eka laittaa kasaan tuon kuskin puolen "tulipas siitä hyvä ja näppärästi" Ja sitten toisella puolella huomaa "eipä tätä saakkaan kiinni samaan kohtaan"...
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eikkait niitä tukivarsia kovin paljon eri kohtiin saa? Koska se rungonpuoleinen kiinnike tulee samallatapaa kun Piipari:lla.. saa tukivarsien kanssa akselin olemaan pituussuunnassa suurinpiirtein kohallaan, niin pääsee siihen ihanaan iskari&jousi hommaan.. ![]() Viipo voiskin neuvoa onko jotain tärkeetä ja huomioimisen arvosta vielä tässävaiheessa, ennenkun mallaillaan jousia ja iskareita paikalleen? Piipariltahan niitä vois käydä bertasta vakoilemassa vaikka viikonlopun aikana.. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
joustojen rajottamisesta sit silleensä et iskarit paikallaan iliman jousia veivailee eestaas aksuloita, et näkkee liikeradat ja rajottimet (pohjaanlyöntikumit) sit sillai et inan ennen ko iskari pohjaa se kumi stoppaa lopullisesti liikkeen. kokemusta yhen iskarikiekan verran ku metrimitalla mittasin "hyvin riittää"...
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eli niille rangen jakareille tuli korvakot, mallia ''muotoileitse'' Kuinmyös samasille jakareille tuli rungonpuolikiinnikkeet, taisiis.. semmoset kiinnikelaput, materiaalina hardox400. Ja GR:n jakari-runko kiinnikkeet tuli, polttivat 25mm plootusta.. ![]() Päivitellään huomenna kuvia turhanpäiväsistä hommista. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Houston... We have a problem.
Laitoimma jakarit puslineen kasaan, jakari kässiin ja eiku auton alle suunnittelee. Eipähä se mitä mahu tuonne, ennenkö tekis seuraavia muutoksia; A) Korinkannakkeen siirto B) Etuakselin siirto eteenpäin. Siinäpä vaihtoehdot. Mitä tulee tuohon vaihtoehtoon; A) Korinkannakkeen siirto, liekkö miten pala kakkua? Niitattu näköjää runkoon. mitälie sanoo katastusmies? (korinkannakkeiden määrä ei muutu, mutta yhden paikka? B) Mitä se konttorisetä tuumaa akselin siirrosta? Piipari:lla oli ilmeisesti muutama sentti otettu eteenpäin... kai? muistaakseni? riittääkö kardaanin mitta, vai joutuuko jopa jatkamaan ? apuvaa, mitä ma teen ![]() No, sikäli ettei menis niinkää helpoks, niin rangen kiinnikkeet poltettu vituiks. Eli joutuu täyttää pulttien reiät hitsaamalla, ja kairaa ite reiät niin onpaha sit kohillaa neki. kele. Eli ruvetaanko suunnittelee akselin siirtoa eteenpäin, vai korinkannakkeen siirtoa taaksepäin? Jos sitä korinkannaketta ruvetaan siirtää, niin pitäs selvittää että mikä viaddu on tämä mysteerimöykky. Kaks letkua sinne tulee, ja kovin tuntuu olevan ''panssaroitu''. Mitään hajua toiminnasta ei ole? Voiko tuon heittää hevonvitt... tuolta? Tämmöne on ollu jonkuviikkoa nyt käytössä, on muute hyvä laitos. Suosittelen! |
#8
|
|||
|
|||
![]() Mysteerimöykky
Mysteerimöykky on alipainesäiliö. Voi ottaa pois tai korvata vaikka HJ:n pienemmällä säiliöllä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj60 | Tepi_p | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.06.2011 15:14 |
Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) | Juuz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 25.07.2010 12:13 |
Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! | Karvanaama | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.12.2009 23:29 |
M: HJ60 ja HJ60,5 | ZTR | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 12.10.2007 13:51 |
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |