![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Mitä isompi, sen parempi. Lämpömittaristahan sen näkee riittääkö se jäähy. Mulla on semmonen kylmäkoneen kenno mikä on ollu sikahyvä, varsinkin koska se oli ilmainen. Mut kyl sitä jäähdytintä kannattaa katsoa valikoiman yläpäästä eikä pienintä ja halvinta.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#2
|
||||
|
||||
![]()
^- juuri näin.
Ja jos oikein alkaa hifistelemään, niin lyö siihen jäähdyttimen meno- ja paluuputkien väliin "by-pass" termostaatin, jolloin laatikon ollessa riittävän viileä öljy ei turhaan kierrä jäähdyttimen kautta. Esim. talvipakkasilla katukilpisessä offipelissä voi isolla lisäjäähdyttimellä tulla eteen tilanne, että laatikko ei vain lämpene tarpeeksi. Se kuitenkin olisi hyvä olla sen 50-70 asteinen mieluummin, kuin lähempänä nollaa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jäähdyttimen siirto taakse? | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 16.11.2010 16:27 |
Ostetaan Ostettu Jäähdyttimen siivekkeet | PikkuMyy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 20.07.2009 16:31 |
Pohdiskelua offiauton pakoputkien sijoittelusta | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 17.12.2008 23:07 |
Jäähdyttimen paikkaus | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 11.10.2007 09:40 |
Jäähdyttimen kennolle oksasuoja | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.12.2005 10:59 |