![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() no entä se oikea öljymäärä, onko se jotenkin tarkka? ja se putkituksen paineenkesto?
__________________
KEHRUU-RACING |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Onhan se suositeltavaa pitää oikea öljymäärä, ei varsinkaan mitään ylitäyttöä. Laatikon sisäinen linjapaine on suurimmillaan jotain 9bar, mutta jäähdyttimen putkissa se on pienempi, joskus jostain jenkkilaatikosta mitattu n. 5bar.
http://www.scribd.com/doc/21651943/V...-Manual#scribd |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Painetta tärkeämpää on että kumiletkut kestävät kuumaa atf:ää, öljyn kestävä polttoaineletku ei sitä välttämättä kestä! Paineet max 10bar. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ja öljynmäärähän mitataan auton käydessä tyhjäkäyntiä niin silloin toi alas valuminen ei häiritse.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ja vaihdekeppiä pittää liikutella käyttö ohjekirjan mukaan ennen tarkasteluja mittatikussa.
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
ja mittaus N päällä
![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Riippuen laatikosta. Osassa mitataan P asennossa. Edelleen kantsii tsekata sitä ohjekirjaa niinkuin jyty neuvoo.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() edit. se bemari tais olla toyotan tehohäviöissä eikä täällä, mut silti! :-)
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso Viimeksi muokannut veijon-esso : 03.12.2015 15:18 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Vanha Bemari oli siellä vaan vertailuna ku toyoo saa lastuttaa kaikenmailman opeilla että on samat tehot ku muilla merkeillä vakiona
![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jäähdyttimen siirto taakse? | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 16.11.2010 16:27 |
Ostetaan Ostettu Jäähdyttimen siivekkeet | PikkuMyy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 20.07.2009 16:31 |
Pohdiskelua offiauton pakoputkien sijoittelusta | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 17.12.2008 23:07 |
Jäähdyttimen paikkaus | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 11.10.2007 09:40 |
Jäähdyttimen kennolle oksasuoja | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.12.2005 10:59 |