Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.12.2015, 11:56
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Juu.. ei tosiaan kaikissa laatikoissa pidä olla vaihde vapaalla öljyjä tarkistellessa. Yleensä homma selviää myös mittatikusta, kun ei meidän vanhoissa romuissa kuitenkaan ole enää ohjekirjoja ollut vuosikausiin

Kuten jo mainittiin, jäähdyttimelle menevät letkut pitäisi olla ATF:ää ja riittävän korkeaa lämpöä kestävät. ~150°C pitäisi riittää varmasti, jos noin kuumat liemet on lootassa niin on jo isompiakin ongelmia. Paineet ei jäähdytinlinjassa yleensä ole kovin kummoiset, sanoisin että max. 4-5bar. luokkaa.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jäähdyttimen siirto taakse? Mutamies Tekniikka & Jutustelu 59 16.11.2010 16:27
Ostetaan Ostettu Jäähdyttimen siivekkeet PikkuMyy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 20.07.2009 16:31
Pohdiskelua offiauton pakoputkien sijoittelusta veijon-esso Tekniikka & Jutustelu 26 17.12.2008 23:07
Jäähdyttimen paikkaus _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 19 11.10.2007 09:40
Jäähdyttimen kennolle oksasuoja pkarlstedt Tekniikka & Jutustelu 11 05.12.2005 10:59


Sivu luotu: 02:32 (GMT +2).