![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Etenkin palkkimaisissa ja putkirakenteissa juu tietenkin tuo kiinteä vs. tukien varassa vaikuttaa aika paljonkin, kun tietystihän se palkin pään kiinteys auttaa rakenteen jäykistämisessä.. tiedä mikä ajatuskatko tuli kun pähkäilin tuota aiemmin ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 01.12.2015 14:53 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
1 metrin taipumatiedolla ei paljon oo käyttöä, jos palkki pitenee huomattavasti!
Taipuman kasvun määrää ei liene suoraviivainen verrattuna palkin pituuteen. Maallikkokielellä: kun viäntörauta pitenee niin voima (taivuttava tässä tapauksessa) vähenee Ja turhaan miekin inssinööriksi opiskelin, kaikkihan seleviää netistä kuhan vaan lukkee ossaa ja ehkä ihan vähän laskee. Kysyjän kymysys oli kyllä aika vapaat kädet vastaajille antava. Hyviä vastauksia se kuitenkin poiki (kaupunkilaisille suom. synnytti). |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ruostumattoman teräksen hitsaaminen | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 47 | 19.12.2014 13:07 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Koneen kestävyys? | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 04.07.2004 20:32 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |