![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ZJ 5.9 on lähtökohtaisesti jo kaikista painavin ZJ- malli, kun on vakiona kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla varusteilla mitä näihin on tehtaalta saanut. Muistelen että eroa omapainossa 4.0 Laredoon on yli 200kg, vai oliko jopa lähemmäs 300kg ![]() Tuleehan jokaiseen offiautoon joka tapauksessa likipitäen sama määrä painoa lisää mainitsemistasi asioista, eli jos lähtökohtana on nyt sitten vaikka V8 ZJ Laredo ~1850kg (5.9 Limited LX on ~1950kg) - ja verrokkina vaikkapa HDJ80 (2300-2500kg?), niin se ZJ on rakennettunakin monta sataa kiloa Toyotaa kevyempi, ja silti on enemmän ruutia pellin alla ja pienemmät ulkomitat ![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
Se mitä monesti katsonut, niin olen ihmetellyt että miksi niin monet laittaa auton alle metrin pituisen pulkan? Eikö panssariksi riitä täsmälleen mahan alla keskellä oleva pätkä niin, että se suojaa jakolaatikon, ja joku pieni lenkki sopivin tuin että vaihdelaatikon öljypohja pysyy kuosissaan? Vielä jos reunat viistottu ja tuota HDPE:tä pohjassa, niin sehän liukuu yli ihan mistä vain kuin norppa jään reiästä konsanaan ![]() Jos ei ole käyttöauto, niin takakontin pohjaan tankin kokoinen reikä ja nostaa tankin alareunastaan koripalkkien alareunan tasalle -> tankin panssariksi riittää jopa 2mm:n levy kunhan hieman jäykistää sieltä täältä. Ei tule montaa kiloa painoa
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Olikos nyt niin että nuo orkkis 15" peltivanteet on "ahtaan" noiden hd-ohjausvarsien kanssa,,??
__________________
--------------------------- Apupoika Hessu jeep grand cherokee-97 4.0 Finnish jeep drivers club,, |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Riippuu vanteista, mulla MJ:ssä ei mahtunu kääntymään vasemmalle... Mutta osassa ei ongelmia, osassa on...
__________________
Killing time is not murder |
|
#4
|
||||
|
||||
|
tuohon painonsaastoon viel et tankki tulee turvamallinen eli panssaria ei erikseen tarvia, saastyy n 40kg nykysesta
mut se muovipanzeri kyl himottas..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
--------------------------- Apupoika Hessu jeep grand cherokee-97 4.0 Finnish jeep drivers club,, |
|
#6
|
||||
|
||||
|
No aikalailla optimaalinen vanne jokatapauksessa on 7" leveissä ET 0 ja 8" leveissä -12 -> noilla mitoilla 15" halkaisijalla pitäisi mahtua, kun menee useimmissa tapauksissa jopa Chevyn C/K30- sarjan järeät raidetangonpäätkin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
--------------------------- Apupoika Hessu jeep grand cherokee-97 4.0 Finnish jeep drivers club,, |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Asiansa ajavia 15x8" et -20 vanteitahan saa Vannetukusta miltei postikulujen hinnalla.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
| M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
| M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 | |