Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.10.2015, 17:20
hitsaa hitsaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.09.12
Sijainti: Stadi
Viestit: 420
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Noi löytyy kyllä vielä WJ:stä, mutta eri paikasta (jäähdyttimen sivuilla. konehuoneen puolella)...
Ketju käsittelee ZJ:tä, 1997-8 vuosimalleissa ei ole kuin 1 sensori siellä älyboxissa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.10.2015, 17:51
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hitsaa Näytä viesti
Ketju käsittelee ZJ:tä, 1997-8 vuosimalleissa ei ole kuin 1 sensori siellä älyboxissa.
No ei sitten
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.10.2015, 17:53
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

Juu.. en ole minäkään löytänyt omastani kuin vain sen keskikonsolin alla olevan älyboksin, erillisiä kiihtyvyysantureita en mistään.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.10.2015, 09:55
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

vissiin ensmäinen paikka kun ruvettava tutkimaan et miks bägien valo palaa, rupes tuikku kimmeltämään kojelaudassa, kun tein rälläkällä viimesimmän kerran lamppujen taakse tilaa, liekö livenny sit johokii
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.10.2015, 10:49
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

zj


naapurin ukolla ois huippu peli kaupan

1993 zj, 4 litrane 6 ja tomaatti. hiulattu 395000 km

kävin koe ajolla.

jo 30km/h vauhissa sora tiellä keula vetelee mihi sattuu

jos kepin laittaa 1-2 lokosee ja ajelee runkuttaa vaihteita omituisesti. D - asennos vaihtaa "normaalisti"

kuumana kuulemma jakiksessa visko jumiutuu eli rupee ahistaa ku kaartaa vauhissa / kääntelee tms??

ja kuumana häviää / muuttuu jäykäks ohjaus.. näillä kuulemma suora yhteys. oli aika varma et on samassa järjestelmässä

nii ja 30 kympi vauhis etu perä? tai joku jollottaa ihan perkeleesti.

jarrut vainaat + ku pysäytin sora pihalle sellai iha normaalisti hellästi painaen polinta ni abs saatanan keksintö rutisee polkimessa ja N: 5kmh vauhtia? wtf.

sisusta on nii helvetin ruma ja harmaa et tekee miel ajaa alas kalliolta välittömästi.

ilmeisesti venäjällä asennettu aikanaan hälytin ajon estolla = erittäin pelottavaa

oikeestaa ainoot plussat oli vissii et iha normaalisti lotuaa öljyä vena kopan välistä ja ihmetys oli ettei alustasta jollotuksen lisäks kuulunu kolinoita eli puslat ihan da.

--------------------------------------------------------

milt tuo lista kuulostaa zj omistajien korvaan? iha normi leima remontti?

mitä tuost ny vois tarjota .. 7.50e ja lava kaljaa?

enite askarruttaa tuo jakis ja etuperä.

ja jos tästä postista ei muuta hyötyy ollu ni eiköhä tuo herkku oo koht netti autos 2500e myynnis ni ompaha varotettu

vähä hankala vara osa autokskaa ku ei oo mitää kovin ehjää partsia

toki jos laittas FSJ:n akselit alle ja jotai pientä ni sais seXpedition kalun venäjälle

nii ja muistiha hää kehua et on tuttu katsuri mikä leimaa mikälaisen katiskan vaa ni ois oikeestaa hyvä jos mie hakisin ton nyt enneku joku muu ostaa ton ja kuolee vitutukseen.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.10.2015, 23:07
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Jeep ZJ


Terve.
Eihän tuo oo ku korjaamista vaille. Tunnetkos ketää joka on Jeeppejä väkertänyt?
Sellanenhan tekisi tuosta mukavan metsä pelin.
Osta poikkee vaan Late, varsinkin jos HALVALLA saa.

t. Ismo Ämmä


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
naapurin ukolla ois huippu peli kaupan

1993 zj, 4 litrane 6 ja tomaatti. hiulattu 395000 km

kävin koe ajolla.

jo 30km/h vauhissa sora tiellä keula vetelee mihi sattuu

jos kepin laittaa 1-2 lokosee ja ajelee runkuttaa vaihteita omituisesti. D - asennos vaihtaa "normaalisti"

kuumana kuulemma jakiksessa visko jumiutuu eli rupee ahistaa ku kaartaa vauhissa / kääntelee tms??

ja kuumana häviää / muuttuu jäykäks ohjaus.. näillä kuulemma suora yhteys. oli aika varma et on samassa järjestelmässä

nii ja 30 kympi vauhis etu perä? tai joku jollottaa ihan perkeleesti.

jarrut vainaat + ku pysäytin sora pihalle sellai iha normaalisti hellästi painaen polinta ni abs saatanan keksintö rutisee polkimessa ja N: 5kmh vauhtia? wtf.

sisusta on nii helvetin ruma ja harmaa et tekee miel ajaa alas kalliolta välittömästi.

ilmeisesti venäjällä asennettu aikanaan hälytin ajon estolla = erittäin pelottavaa

oikeestaa ainoot plussat oli vissii et iha normaalisti lotuaa öljyä vena kopan välistä ja ihmetys oli ettei alustasta jollotuksen lisäks kuulunu kolinoita eli puslat ihan da.

--------------------------------------------------------

milt tuo lista kuulostaa zj omistajien korvaan? iha normi leima remontti?

mitä tuost ny vois tarjota .. 7.50e ja lava kaljaa?

enite askarruttaa tuo jakis ja etuperä.

ja jos tästä postista ei muuta hyötyy ollu ni eiköhä tuo herkku oo koht netti autos 2500e myynnis ni ompaha varotettu

vähä hankala vara osa autokskaa ku ei oo mitää kovin ehjää partsia

toki jos laittas FSJ:n akselit alle ja jotai pientä ni sais seXpedition kalun venäjälle

nii ja muistiha hää kehua et on tuttu katsuri mikä leimaa mikälaisen katiskan vaa ni ois oikeestaa hyvä jos mie hakisin ton nyt enneku joku muu ostaa ton ja kuolee vitutukseen.
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.10.2015, 00:45
p.jäppinen p.jäppinen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
naapurin ukolla ois huippu peli kaupan

1993 zj, 4 litrane 6 ja tomaatti. hiulattu 395000 km

kävin koe ajolla.

jo 30km/h vauhissa sora tiellä keula vetelee mihi sattuu

jos kepin laittaa 1-2 lokosee ja ajelee runkuttaa vaihteita omituisesti. D - asennos vaihtaa "normaalisti"

kuumana kuulemma jakiksessa visko jumiutuu eli rupee ahistaa ku kaartaa vauhissa / kääntelee tms??

ja kuumana häviää / muuttuu jäykäks ohjaus.. näillä kuulemma suora yhteys. oli aika varma et on samassa järjestelmässä

nii ja 30 kympi vauhis etu perä? tai joku jollottaa ihan perkeleesti.

jarrut vainaat + ku pysäytin sora pihalle sellai iha normaalisti hellästi painaen polinta ni abs saatanan keksintö rutisee polkimessa ja N: 5kmh vauhtia? wtf.

sisusta on nii helvetin ruma ja harmaa et tekee miel ajaa alas kalliolta välittömästi.

ilmeisesti venäjällä asennettu aikanaan hälytin ajon estolla = erittäin pelottavaa

oikeestaa ainoot plussat oli vissii et iha normaalisti lotuaa öljyä vena kopan välistä ja ihmetys oli ettei alustasta jollotuksen lisäks kuulunu kolinoita eli puslat ihan da.

--------------------------------------------------------

milt tuo lista kuulostaa zj omistajien korvaan? iha normi leima remontti?

mitä tuost ny vois tarjota .. 7.50e ja lava kaljaa?

enite askarruttaa tuo jakis ja etuperä.

ja jos tästä postista ei muuta hyötyy ollu ni eiköhä tuo herkku oo koht netti autos 2500e myynnis ni ompaha varotettu

vähä hankala vara osa autokskaa ku ei oo mitää kovin ehjää partsia

toki jos laittas FSJ:n akselit alle ja jotai pientä ni sais seXpedition kalun venäjälle

nii ja muistiha hää kehua et on tuttu katsuri mikä leimaa mikälaisen katiskan vaa ni ois oikeestaa hyvä jos mie hakisin ton nyt enneku joku muu ostaa ton ja kuolee vitutukseen.
pistät ne dana 44 aksulat alle ja vaihat jakiksen johonkin järkevämpään np242 np208 tms. jatoteet viikon päästä et tää perkele purkaantuu jostain muualta siis normaali jeeppi, suosittelen
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.10.2015, 05:06
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

tais jäähä hankkimatta vaik oliki noi vähä ajettu ja kaikkee

1600e suora osto kuulemma ja 1800e netti autoon
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 26.10.2015, 10:01
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja p.jäppinen Näytä viesti
pistät ne dana 44 aksulat alle ja vaihat jakiksen johonkin järkevämpään np242 np208 tms. jatoteet viikon päästä et tää perkele purkaantuu jostain muualta siis normaali jeeppi, suosittelen
No oikeastaan johonkin perus officrossiin ja rymyämiseen uudemman mallinen 249 olisi aika hyväkin jakolaatikko. Nopea puoli viskolla ja takapainotteinen (10/90 vedonjakauma) ennenkuin pito loppuu (-> parhaimmillaan 50/50 vetojakauma), eli on hiton hyvä ajaa liukkaalla ja pitoa lähes aina tarpeeksi. Sitten kun tarttee ryömiä niin hidas kiinteä

Olen alkanut olla yhä enemmän sillä kannalla, että heivaan omastani 242:n sittenkin veks ja asennan 249:n takaisin.. varsinkin kun 242:n Full time- neliveto on liukkaalla aivan anaalisen surkea
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 06:56 (GMT +2).