Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.10.2015, 19:30
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepa77 Näytä viesti
miks pitää kaaria suurentaa kun on noin pienet renkaatkiei saa suuttua
Kai ne suuret joustot siellä ajatuksen tasolla pyörii.. alotetaan nyt siitä helpoimmasta eli kaarien avarruksesta. (sisään joustossa jää tällähetkellä kaaren väliin 3mm tilaa)

Homma jatkuu ensiviikolla jolloin ruuvataan 5.29 perävälityksen alle ja katsotaan miten pirssi muuttuu.

Mitäs ihmiset on mieltä ajatuksesta jos heivaisi ton kaasarikoneen askeineen päivineen verkonpainoksi ja laittaisi tilalle jonkun fiksumman ruisku-automaatti yhdistelmän..
ja mistä kannattaisi hommata kardaanillinen jakoloota vai kannattaako lyödä valmis kone + aski + jakis paketti suoraan kiinni.

__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

Viimeksi muokannut A.I : 31.10.2015 20:03
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.10.2015, 20:00
Diskokaveri Diskokaveri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.03.12
Sijainti: aa
Viestit: 82
Perusasetus

Mersun turbokutonen kuulosti aika miehekkäältä, jotain sensuuntaista? Ehkä HJ:n kone mahtuis tai joku tuoreempi vois olla vähän köykäsempikin?

kun kattelin se G:n menoa tänään niin ei ne joustovarat, vaan voima, pito ja ajotaito... Oli se aika kyrv***s peli!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.10.2015, 20:06
dynamics1 dynamics1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.13
Sijainti: suolahti
Viestit: 395
Perusasetus

1.8t vag kone vois olla hyvä.. Kevyt ja viriosat suhkot halpoja ja paljon saatavilla kone on edullinen hankkia ja kestävyys on hyvä yli300hp tehoille helppo virittää sinne 300-400hp tehoille..
Mietittiin meidän turbo rj jo tuota 1.8t vag konetta.

Viimeksi muokannut dynamics1 : 31.10.2015 20:29
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.10.2015, 23:10
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dynamics1 Näytä viesti
1.8t vag kone vois olla hyvä.. Kevyt ja viriosat suhkot halpoja ja paljon saatavilla kone on edullinen hankkia ja kestävyys on hyvä yli300hp tehoille helppo virittää sinne 300-400hp tehoille..
Mietittiin meidän turbo rj jo tuota 1.8t vag konetta.
Tuo voisi olla mutta miten meinasit naittaa auton voimalinjaan? moottori on poikittaiskone kaikissa muissa paitsi passatissa ja siinä on niin ihmeellinen vaihdeloota että sitä ei ainakaan saa sovellettua.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.11.2015, 10:01
dynamics1 dynamics1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.13
Sijainti: suolahti
Viestit: 395
Perusasetus

Eiköhän siihen saa sovite laipan tehtyä.. Niinkuin mekin teimme 1.9td ja volvon laatikon väliin.. Tai sitten saa tehtyä a4 vanhoista 95-00 quatrosta laatikko se on oikein päin. Jättää vaan etuvetarin lähdöt pois. Ja laatikko on kestävä. Kerholla juuri kyseinen moottorilla varustettu audi 450hv tehoilla.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.11.2015, 14:26
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dynamics1 Näytä viesti
Eiköhän siihen saa sovite laipan tehtyä.. Niinkuin mekin teimme 1.9td ja volvon laatikon väliin.. Tai sitten saa tehtyä a4 vanhoista 95-00 quatrosta laatikko se on oikein päin. Jättää vaan etuvetarin lähdöt pois. Ja laatikko on kestävä. Kerholla juuri kyseinen moottorilla varustettu audi 450hv tehoilla.
jep kardaanillisen jakolootan vaatii ainakin tossa sun viimesessä versiossa.
tosin laitan mielummin bemarin tekniikan kun on tutumpi. =)
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.11.2015, 16:53
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Pirssistä lähti konepellistä -18kg ja sisälokasuojista toisesta -9kg ja toisesta -14kg
akku takaluukkuun edestä -20kg
alusyyläri sähköflektillä (sunnusta eikä ylläripyläri riitä jäähyteho vaidhetaan isompaan) -10kg

Tähän mennessä keulasta laihdutettu -71kg

vielä poistetaan turhia sähkökikkuloita ja siivotaan johtosarjaa painoa noista ei juuri lähde mutta selkeyttää huoltoa mutarännissä.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	kevyt1.jpg‎
Views:	514
Size:	104,7 Kt
ID:	65054   Click image for larger version

Name:	kevyt2.jpg‎
Views:	444
Size:	100,6 Kt
ID:	65055   Click image for larger version

Name:	kevyt3.jpg‎
Views:	463
Size:	90,1 Kt
ID:	65056  
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

Viimeksi muokannut A.I : 25.11.2015 17:32
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.11.2015, 15:29
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Viestit: 535
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A.I Näytä viesti

Mitäs ihmiset on mieltä ajatuksesta jos heivaisi ton kaasarikoneen askeineen päivineen verkonpainoksi ja laittaisi tilalle jonkun fiksumman ruisku-automaatti yhdistelmän..
No mitenkäs toyotan omasta valikoimista vaikka S-sarjan moottoria, 3S-F/GE tai 5S-pohjaksi ja siitä soveltaen. Näkyy olevan niistäkin ihan tehoja kiskottu. Ja onhan se beams versio valmiinakin pitkittäisenä.
Ei kyllä taida keventyä kuin korkeintaan parikymmentä kiloa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä uudeksi (city)maasturiksi? Myös metsään. Rinssi Tekniikka & Jutustelu 17 19.02.2013 10:01
V: Ford farmi maasturiksi mechanic-71 O/M/V Ajoneuvot 0 27.03.2007 22:20
Mikä maasturiksi? legro Tekniikka & Jutustelu 15 06.01.2007 16:48
L200 Maasturiksi L200-01 Tekniikka & Jutustelu 0 05.09.2005 19:19
O: Rj70 Ykä O/M/V Muut 0 27.02.2004 10:37


Sivu luotu: 14:37 (GMT +2).