|  |   | 
| 
 | |||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   mikset nosta koppaa 2" ja sen jälkeen leikkailet lokarin kaaria viel? meinaa ei taida paljoo jäävän varsinkin jos joustoja parantelee niin jossei rajoita sisäänjoustoja aikaisemmin   
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 -korinkorotuksella painopiste nousee (kaatuu herkemmin) ja maavara ei kasva milliäkään lisäksi joustoja ole tarve rajoittaa. päinvastoin. Lokareiden avartamisessa kun ei ole yhtään negatiivista puolta. ja saattaa olla että nekin tulevat lasikuidusta jos on ns "motii" (suom. motivaatiota). 
				__________________ Salon seudun OFF ROAD Ry Viimeksi muokannut A.I : 30.09.2015 18:14 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			miks pitää kaaria suurentaa kun on noin pienet renkaatki   ei saa suuttua 
				__________________ .salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Homma jatkuu ensiviikolla jolloin ruuvataan 5.29 perävälityksen alle ja katsotaan miten pirssi muuttuu. Mitäs ihmiset on mieltä ajatuksesta jos heivaisi ton kaasarikoneen askeineen päivineen verkonpainoksi ja laittaisi tilalle jonkun fiksumman ruisku-automaatti yhdistelmän.. ja mistä kannattaisi hommata kardaanillinen jakoloota vai kannattaako lyödä valmis kone + aski + jakis paketti suoraan kiinni. 
				__________________ Salon seudun OFF ROAD Ry Viimeksi muokannut A.I : 31.10.2015 20:03 | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Mersun turbokutonen kuulosti aika miehekkäältä, jotain sensuuntaista? Ehkä HJ:n kone mahtuis tai joku tuoreempi vois olla vähän köykäsempikin?  kun kattelin se G:n menoa tänään niin ei ne joustovarat, vaan voima, pito ja ajotaito... Oli se aika kyrv***s peli! | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			1.8t vag kone vois olla hyvä.. Kevyt ja viriosat suhkot halpoja ja paljon saatavilla kone on edullinen hankkia ja kestävyys on hyvä yli300hp tehoille helppo virittää sinne 300-400hp tehoille..   Mietittiin meidän turbo rj jo tuota 1.8t vag konetta. Viimeksi muokannut dynamics1 : 31.10.2015 20:29 | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Tuo voisi olla mutta miten meinasit naittaa auton voimalinjaan? moottori on poikittaiskone kaikissa muissa paitsi passatissa ja siinä on niin ihmeellinen vaihdeloota että sitä ei ainakaan saa sovellettua.
		 
				__________________ Salon seudun OFF ROAD Ry | 
| 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Ei kyllä taida keventyä kuin korkeintaan parikymmentä kiloa. | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Mikä uudeksi (city)maasturiksi? Myös metsään. | Rinssi | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 19.02.2013 10:01 | 
| V: Ford farmi maasturiksi | mechanic-71 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 27.03.2007 22:20 | 
| Mikä maasturiksi? | legro | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 06.01.2007 16:48 | 
| L200 Maasturiksi | L200-01 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.09.2005 19:19 | 
| O: Rj70 | Ykä | O/M/V Muut | 0 | 27.02.2004 10:37 |