![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Patrol 3.0 -00moi! Mitä noissa tarvii tarkastaa? Onko nuo miten "Kestäviä"? ( riippuu tietty minte hoidetaan..) mutta noin niinkuin normikäytössä? Jossakin kuullut nettihuhua että noi 3,0 olisi pommeja??? tarvis käydä kattomassa 3,0 automaatti 270tkm ajettu siistiä patrolia. vaihtoehtona se 2,8 6cyl...kumpi olis varmempi ostos? //Janne
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" Viimeksi muokannut lacrits68 : 24.10.2015 08:05 Perustelu: lukihäiriö. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=40947
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
2,8 on kansivikanen, vaikka Y61 korisessa onkin jo "vahvistettu" kansi. 3l koneessa pitää tulpata ekana EGR jos ei jo ole tulpattu ja asentaa huohotukseen öljynkeruusäiliö. muuten ainakin aussien mukaan pitkissä vedoissa voi tulla ongelmaa kun kone ei tunnista ahtopaineen määrää ja se sitten ahtaa AIVAN HELVETISTI. samoilta foorumeilta tuli lueskeltua, että viimenen jälkiasennetun ahtopainemittarin näyttämä ennen kun kone sano poks pitkässä vedossa oli 2,7bar
![]() ![]() ![]() ite ottasin ehottomasti 3l koneella, koska se on reilusti väännökkäämpi ja muutenkin miellyttävämpi ajaa, tuo 2,8l on älytön kierroskone ja vaikka paperilla voimaa on "ihan ok" niin se on auttamatta patrolliin tehoton, sekä huolettomampi muutenkin, kunhan nakkaa parin euron levyn sinne EGR laipan väliin ja vetäsee pätkän kumiletkua, että saa keruusäiliön asennettua.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
@punisherFIN, kiitos...tuo auttoi jo hieman asiaan...pikkusen hakusanaa mistä hakea&lukea!
Janne
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
#5
|
||||
|
||||
![]()
PS: onko automaatin ja ,manuaalin suhteen huomautettavaa?
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja suositan myöskin sen 3.0l. Piti vain viahtaa/tarkistaa ruiskit joka 100km (?)... Sen käsikraanattitarinat tule vain koska Nissan on antanut liian pitkia huoltovalit noi ruiskimet. Ja myöskin ensimainen sarja oli joku ongelma ja Nissan on tehty kampanja missä ne on vaihatanut moottorit. Siis jos sarjanumero on yli 100.000 kaikki piti olla kunossa Ja on lukenut jo monta vuotta joku ranskalainen Patrol forum ja yleensä ongelmat on sen 2.8TDI kansivika, 3.0l mootorin viat on paljon harvinaisempi. Viimeksi muokannut fintroll : 25.10.2015 12:37 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onkos muilla ollu ongelmana et kierrokset laskee hitaasti sd33t?
Kaipaisko suuttimet huoltoa vai koko pumppu.
__________________
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
onko tuo 2,8 kannen kajahdus käytöstä kiinni vai meneekö ne oikein käyttetynnäkin risaksi? Olis yks tollanen 200tkm oleva -98 y61 koppanen myynnissä joka kiinostaisi. ei tule offikäyttöön sinällään enempi Venäjän maaseutumatkailuun ![]() //Janne
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän se käyttö aika paljo ratkasee.
Rauhallinen lämmitys/jäähdytys ni ei huolen häivää. Onkos ne ees niin herkkiä? |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tuolleenhan sen kuuluu toimiakkin, paineenalaisen nesteen.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Että mitähän vi**ua!? Jossain osaluetteloissa mainitaan Nissan Patrol Y160 vm.1980-1987 ja joissakin taas "samat" osat käy Patrol K160 vm.1983-1989 JA 1980-1983 sarjaan? Noihan menee ihan ristiin...? Eli suomeksi kysyttynä käykö Patrol Y160 lehtijouset Patrol K160 vm.1988 malliin?
![]() ![]() ![]() ![]() EDIT: http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...,392,393&lang= sopisiko nämä pakat tuohon mun K160 malliin? Viimeksi muokannut Bumer : 05.09.2016 18:43 |
#13
|
||||
|
||||
![]()
ok? kaikki värkit mitkä mulla on pihassa ( vw, rover, ym) ...pihahtaa pikkasen kun korkin ja nesteety pysyy säiliössä. Ei sieltä mitään suihkulähdettä tule...!
No näin sitä oppii...! //Janne
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
![]() |
Luokat |
patrolli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5059 | 22.09.2025 13:58 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |