Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 13.09.2015, 21:03
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

ehti vkl nimiin tehä vähän tällekin jotain, eka turailin loppuun takapanhardin "siirtosarjan" jonka joku ääliö oli asentanu väärin ja repes sit irti TML:ssä.. ny jos tuo lähtee, ni tulee jotain mukana muutakin sit vaihtelin eteen etutukarit ja akselia siirrettiin sellanen 4cm eteenpäin, et saa vähän paremman kulman jousitukselle ja muutakin, mittavirhehän siel tuli ku piti siirtyä 2cm mutkun ei osaa laskee ni siirty vähä enempi, soppii se siel olemaan ku vaihtaa ohjausvarren kierteityksen "epäkeskoksi" eli akselin pääs pitää olla ina enempi jengaa näkyvissä ku pitman armin puolella. samoten ohjausiskaria pitää pyöräyttää hiukan enemmän öljypohjaan päin.

on muuten ihan paskaa nuo ns "hd nivelet" ohjausvarresta molemmat päät paskana, eli kumit halaki ja klappia, vaik piti olla jenkkilän ns pommin kestävät, no ei näy kestävän pohjois-karjalan korpea tai venäjää, eli tehtävä jotkut viel raakemmat, ajastaan

nukkua pitäs ni nopsat kuvatukset vaan



tää korin pää oli se kun petti, liimasin pysyvästi kiinni ja vahvistin parin millin lapuilla, pitää seurata tartteeks tuo viellä lisää et lähteekö elämään koska ite liitos koripalkkiin on aika lapsellinen tuos orkkikses.



ens vklna vähän sipistelyä ja hiukan peltihommia etuloksuihin et sopii insa olemaan, nakkasin RC:n +3,5" jousien kaveriksi 40mm PU spacerit ja samas yhteydes poistin orkkis malliset kumilutit, mitkä lie toimittanu kitinäkumien virkaa jousen yläpääs, mut olivat hiukan hapertunu näillä muutoksilla auton stance osuu aika hyvin kohalleen, ko helemapalakin matkalla eroa etu ja takapään korkeudella on 12mm. takapäähän ei ny oo ihen heti tulossa muutoksia, ko tuntus pelaavan ok pl tuo panhardi. täähän tulee korottumaan automaagisesti, kunhan saa purkaneen sisustuksen helevettiin ja kevennettyä nuo puskimet vinssin paikkojen vaihoksen seurauksena jne. samoten persiistä lähtee tankin panssari ko meinasin et paan turvatankin "peräkonttiin" vinssin kaveriksi. samoten tasapaino muuttuu inan verran kun akut ja syyläri siirtyy myös tavaratilaan. tavetepaino ois jossain 1800-1900kg huitteilla nykysen 2100kg sijaan. tietty jos tähän tulee EXO ni silloha se paino taas heilahtaa ylöspäin mut oikein tehty kaari ei kyl nosta kauheena, sen 30-50kg tms..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Grand Cherokee -93, "Grand ZJappa" WinChester Maasturiprojektit 133 09.09.2014 20:49
Myyty Jeep Grand Cherokee "Grand ZJappa" 2600€ WinChester O/M/V Ajoneuvot 1 14.07.2014 22:26
Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" WinChester O/M/V Ajoneuvot 0 19.01.2014 12:12
Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" WinChester Maasturiprojektit 15 15.03.2013 22:26
Ostettu Jeep Grand Cherokee -93-99 (ZJ) jakolaatikon 5v "vaihdekaavio" WinChester O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 04.01.2013 22:04


Sivu luotu: 06:24 (GMT +2).