![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() turasin sitten toisen puolen valamiiks noiden jousitusjuttujen osalta, sit alko taas hetkeks ahistaa ku nuo HD ohjausvarret on mutkilla ja ohjausvarren paat molemmat paskana, siis yhen keikan ajetut Heavy Duty malliset.. vittu noit jenkkien osia kun ei kestä käyttöö ja maksaa aivan homonaan, ni muutama tunti mettäs ja pillun päreinä kumet ja pallonivelet.. no, pitää huomenna tutkia saako niistä viel vai palaako viel rahaa enemmän, mitä oli budjetoitu seuraaviin muutoksiin. alkaa olla pikkuhiljaa aika selkee kuva paljo tälläsen vehkeen tekeminen maksaa ja vaik duusailee kaiken itte ni viis tonttua ei tunnu missään ku tekee "kilpuria" ![]() tästki vehkeestä puuttuu sellasia halpoja juttuja kuten välitykset, turvatankki, takatukarit, etujouset (jep neki menee viel vaihtoon), marine mallin vesipumppu ja muutamalla satasella sekalaista asennustarviketta ![]() no, jottei ois nii maanisdepressiivistä valittamista ni tein mie ihan oikeesti jotain hyödyllistä hallil ja nyt vois olla, ettei insa raavi ennee kiinni, seuraavas kunnon riiputukses sen sit näkkee et mite käyp, mut vois olla parempi ko edellisellä keikalla ![]() kuvatusta, tuli pöläytettyy vähä sinkkiä pohjille, sinkkikori ni pohjat sinkkimaalilla ![]() ![]() täs näkkee ettei siel puskimen takana enää kauheesti ole tavaraa, kahtotaan sit pysyykö leimasedät kannassaan ku nää muutokset oli ns sovittu konttorilla jo ![]() ![]() huomeen vissiin sit vähä ohjauksen tutkailua/sepittelyä ja ohjaustehostimen litkujen vaihto, haisteluperusteisella analyysillä autosta on PALANU tehostajan nesteet ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
XJ/ZJ-Jeeppien konehuoneet on tunnetusti h***tin jälkeen maailmankaikkeuden kuumimpia paikkoja, joten vanhoilla öljyillä ei ole kummoinenkaan homma polttaa niitä metsässä vääntäessä. Moskan tilalle vain oikeat aineet, niin pelittää ihan ilman mitään erillisiä jäähyjä.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() Lainaus:
Itselle virittelin KJ- mallin Cherokeen ohjauksen coolerista keulille liemijäähdytimen, kyllä sekin jo tuntui auttavan. Ajattelin, että laitan vielä lämpömittarin ja liitän sen vaihtokytkimen kautta laatikon öljynlämpömittarin yhteyteen, niin voi tarkkailla mitä tapahtuu.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
miulla kävi kanssa mielessä et cooleri noille tehostimen litkuille tulee, vaikka nyt siellä on red linet sisässä. sinne keulalle tulee noiden parin muutoksen jälkeen sen verran tilaa et saan viellä moottoriöljyillekin jäähdyttimen (jos tarpeen).
mut ei menny niiku strömsössä litkujen vaihto, koitin kikertää varovasti paluuletkua säiliön päästä irti ja irtoshan se, nimittäin ihan irti asti muovitumppeineen päivineen.. sitten iski hätä kun auto sais niinku oikiasti olla nipussa ens vkl:na Retroa varten ja eikun savonrannalta Agitsulta hakemaan tehostajan pumppua, näkyy kasikoneisen säiliö käyvän heittämällä paikalleen ja kävis se pumppukin, kunhan eka fiksailis reijät kohalleen, mutta säiliön vaihdolla sitten sai ILMEISESTI toimimaan, painetestiä kunnollista ei saanu tehtyä kun auto hallissa perällä jnejne, eli katotaan mitä tulee.. se kasikoneen pumppu jäi kiihottamaan siinä mielessä, koska isompi kehänen hihnapyörä, niin josko tuonne sais hiukan enempi tehostusta, vai tuottaneeko sit viel enempi lämpöä ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eihän se isompi hihnapyörä tehostusta lisää, vaan päin vastoin vähentää. Iso pyörä = vähemmän kierroksia minuutissa kuin pikkupyörällä vastaavalla moottorin kierrosluvulla = pumppu tuottaa vähemmän.
Mulla kävi mielessä pienemmän hihnapyörän vaihto omaan, mutta alkoi pelottaako tuleeko maantiellä sitten liian vetelä ja tunnoton ajettava..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
tottapa turiset, pittääki viiä sorvarille malliksi jos pyöräyttäs vaikka jonku 10-15% pienemmän kiekon.. ja ei tuu, FSJ wagoneeris on paikallaanki täysin tunnoton ohjaus ja on just hyvä
![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kehittelee jotenkin apusimpukan oikeanpuoleiseen etuaisaan, ja siitä oikeanpuoleisen ohjauksen rojuilla toteutus? Siihen vielä panhardin muutos toisinpäin. Helppoa!
![]() ![]() ..mutta kyllä nuo järeämmät raidetangonpäät pitäisi aika hyvin kestää, kun pelittävät ihan hyvin tonniluokan autoissa ja/ tai kohtalaisen rajua metsäkäyttöä näissä pienemmissä. Simpukka sitten tietysti jossain vaiheessa leviää.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 25.09.2015 04:47 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
joo jotain tuohon tarttee kehitella "talvitauon" aikana.. muuteki tulossa niin isot muutokset koriin jne, ettei enää ohjauksen uudelleenrakentaminen taija paljoo tyollistaa, tai kerkee sen tehä sit seuraavana talavena
![]() pikku updeittiä, sepitin eilisen autoo retroo varten ja niin viaton yksilö, ettei noita paria hajonnutta juttua lukuunottamatta tarvinnu tehä edes öljynvaihtoo periin ![]() ![]() ![]() enivei, Team G42 tavote ois ajaa ns täysi kisa-aika ja samalla kaavalla ku viime reissuskii, et jos ei omassa jäädä vikaks ni siittä ylöspäin kaik on plussaa, kuskin salatoive ois parantaa sijotusta TML:stä, mut taitaapi kyl olla nii kovaa sakkia stanuissa et se tuurilla ajettu kuudes sija ei mikkelissä parane ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Viimeksi muokannut PunisherFIN : 25.09.2015 08:48 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep Grand Cherokee -93, "Grand ZJappa" | WinChester | Maasturiprojektit | 133 | 09.09.2014 20:49 |
Myyty Jeep Grand Cherokee "Grand ZJappa" 2600€ | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.07.2014 22:26 |
Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.01.2014 12:12 |
Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" | WinChester | Maasturiprojektit | 15 | 15.03.2013 22:26 |
Ostettu Jeep Grand Cherokee -93-99 (ZJ) jakolaatikon 5v "vaihdekaavio" | WinChester | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 04.01.2013 22:04 |