![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
![]()
Toisaalta ajoneuvo ei kallistele niin paljon jousituksen jäykistyessä.
Ulkokurvin puoleinen rengas toimii saranapisteenä. Jäykemmällä alustalla rengas ei uppoa niin syvälle lokarinkaareen. |
#27
|
||||
|
||||
![]() ![]()
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#28
|
|||
|
|||
![]()
Yritin etsiä väistötesti kuvia 80-90 luvun Volkkareista jopa Tekniikan maailma huomasi niiden menevän mutkat kolmella renkaalla.
Sisäkurvin puoleinen takarengas keventyi niissä vahvasti. En löytänyt väistötestistä kuvaa,mutta tässä on uudemman volkkarin joustoa ![]() Liikevaraa renkaalle varmaan pari senttiä. ![]() ![]() Viimeksi muokannut Fruehauf-CJ : 06.09.2015 08:25 |
#29
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu ajoneuvosta. Tottahan se jäykkä alusta toimii jos koko alusta on rakennettu sitä silmällä pitäen. Mutta pick-up/maasturi, isot renkaat = suurempi ilmatila, korkea painopiste, etupäässä minimaalinen ulosjoustovara kun takana taas saattaa jousitus antaa enemmänkin periksi.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Patrollin vetonivelet! | samiu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.12.2008 14:48 |
Hammassärky ongelmana | jtj | Chit-Chat | 30 | 18.04.2008 18:35 |
Daihatsu Rocky pitkät valot ongelmana | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.08.2007 18:06 |
vetonivelet | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 28.07.2004 22:05 | |
suzukin korotus ongelmana | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.09.2003 21:13 |