![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kolina oikealta edestä....Jos se pakoputken alkupää otti kuitenkin sen verran kipeetä siihen kantoon että taittu ja kun moottori heiluu kun peruuttaa/samuttaa ni ottaa runkoon tai korinkannakkeeseen kiinni ? Villi veikkaus vaan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
onko se polttoaine letku hapero siellä takapäässä tankin lähdöistä linjaan tulevat kohdat? itsellä oli aikoinaan nuo kohdat. Kannattaa muistaa kun lähdet vaihtamaan niin ottaa tarpeeksi tiukkaa letkua eli samalla sisä halkiasialla kuin se linja putki on ja ne on eri paksuiset muussa tapauksessa liian isot ja klemmareilla kiristetyt aiheuttaa ikäviä ilmavaiva ongelmia diesel tosi tarkka.
Ja jarrulinjasta sen verran että itsellä oli se takapäässä se kuorma paine venttiilin kohdalta kans aika karussa kunnossa ja tarkemmin kun tutki niin sen mötikän ilmausventtiili on nähnyt pahat päivänsä meinaa se oli mallia ei saa auki kun kannat hävineet ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Parasta iltaviihdettä ikinä
![]() ![]() ![]() Ehkä paras threadi myös,hyvässä hengessä on kaikki mukana ![]() Sun tarttis kirjoittaa kirja...pakinakokoelma,havukka ahon ajattelijatyyppinen katsanto naisen näkövinkkelistä,kuvin höystettynä tjsp ![]() ![]() ![]() saas näkee,millon se sata sivua tulee sivuutettua,hienoo, Jatketaans ![]() Mietin täs samalla et olispa makeeta jos susta sais leivottua moden tänne???? Ei monella auto alan foorumilla olekkaan naispuolista moderaattoria,saattaisit saada helpommin kukkoilijatki kuriin"olen kyllä paras puhuja" ![]() ![]() ![]() Miettikääs kattokerho sitä???houkun houkun houkuttelemaan perkei pyöreen pöydän ääree...kyl kaikkinensa sopeva luontoone ![]() Tehkääs pirruuttans joku polli asiast tonne sittisattiin,polleja ei ole aikoihin näkyny missää,ni aletaans äänestää.
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 01.09.2015 20:19 |
|
||||
|
||||
![]()
Mietin mikä ..tu tuossa on niin tuttua ja taisin hokata. Eli noita FAA kilpisiä läjiä oli ainakin vekaralla silloin kun itekkin olin siellä kasvamassa mieheksi...
![]() Eli jos on sitä sukuhaaraa niin saattaa selittää joitain outouksia...
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
![]() Minun ja Lällin taistelut julkaistaan kolmeosaisena novellikokoelmana heti ensi vuoden keskiviikkona. Tulossa sekä kova-, että pehmeäkantiset versiot. Jaamme nimikirjoituksia Sumiaisten Essolla sitä seuraavana lauantaina. ![]() Lainaus:
![]() Täällä on jo riittävästi hyviä modeja, kyllä ne pärjää ilman minuakin. ![]() Lainaus:
En tiedä sun ikää, eli onko tästä vuosi vai kymmenen vuotta kun olet Vekaralla ollut? Kouvostoliitostahan ite oon lähtöisin.
- En pidä teistä. Viimeksi muokannut perkei : 02.09.2015 04:31 |
|
|||
|
|||
![]() polttoaine linja
Okei no sitten sulla on joku itse kyhäämä keksintö siellä linjassa alunperin kuuluuis olla ihan metallia se väliputki. kumi putkea vain tankin lähdöistä linjaan sekä korin alta nousevana tulipellin seinää myötäisesti kone tilaan.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuon kuvan perusteella jos yhtään olen kärryillä, niin se letku olis tuo 77243A. http://www.japan-parts.eu/toyota/gr/...ake-tube-clamp Jarruletku taas voisi olla tuo 47315B. Tuo 77279A kyllä vähän hämää tuolla, mutta jompikumpi. Alkoi häiritä niin paljon, että tilasin Lällin historiatiedot, mutta eipä sieltä selvinnyt mitään uutta. Kymmenen vuotta mua edeltäneellä omistajalla, minkä jo tiesinkin. 3-5v kaikilla sitä edeltäneillä omistajilla, paitsi jossain välissä oli vain 2kk. Ähtäristä se on lähtöisin, kerran ollut myyntivarastossa, mutta muutoin omistajista mainitaan vain, että "yksityinen". Katsastuksen se on reputtanut elämänsä aikana vain kerran (2012). Ja katsastuksesta tuli mieleen, että se olis hoidettava marraskuun alkuun mennessä, että ei tässä ole kyllä yhtään liikaa aikaa hinkata. Noi letkut täytyy laittaa tilaukseen ihan just heti.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla on kans tollanen saman värinen Lj mis on FAA rekkari vähän vaan isomalla rek numerolla mitä perkei:llä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hmm..Noo yrittänyttä ei laiteta,olen kuitenkin sitä mieltä,että kannatti yrittää.yksikin nainen modena tietäisi evoluution rakennemuutosta tännekkin,olispa kiinnostavaa seuraa millai sen huomaisi.. Hattua ja peukkua kuiten,sähän oot iha hito hyvä jätkä,siitä niinkus lähetään!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Jäin vaan ihmettelemään, että kaipaatko jotain muutosta ja evoluutiota tänne? Millaista ja miksi? Olen meinaan viime aikoina lukenut tuota Elävää Arkistoa ja huomannut, että täällä on ennen ollut esim. Seksi & Parisuhdeosio...mitähhelvettiä jätkät nyt oikeesti. ![]() Eli ihan hyvä muutoshan tänne on jo tullutkin kun menneisyyttä tarkastelee. Niin ja tuossa lainauksessa ihan itse kumositkin jo koko ajatuksen; mie oon just kuule niin hyvä jätkä, että mitään kovin naisellista tuotavaa tälle palstalle mulla ei taida olla. On vaan Tojota ja hitsaus ja Tojota ja lääh lääh...no kaljaa mie en juo, enkä kauheen usein käy naisissa. Mutta ei kait tässä muuta eroa ole muihin palstalaisiin. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toisaalta ahtaimmassa kohdassa on vain n. 10mm tilaa, joten jos se onkin Lällin mylly eikä pakoputki mikä siellä liikuskelee, niin kyllä se on ihan mahdollista, ettei sen vakavammasta vaivasta oliskaan kyse. Ja tosiaan kolinan määrän lisääntyminen sopii ajallisesti tuohon kantoepisodiin vähän liian täydellisesti... ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Lj70 päälaatikko ja jakkis | vv87 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 24.04.2015 05:24 |
Ostetaan LJ70 peilit ja takalyhdyt | Redbull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.09.2013 19:02 |
Ostetaan LJ70 takalyhdyt ja peilit | Redbull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.09.2013 23:51 |
Myyty lj70:n peilejä ja snorkkeli | koboltti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 15.06.2013 22:31 |
Myydään Lj70 startti ja laturi. | ToyotaHj60 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 17.05.2012 15:41 |