![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Saahan sillä toki korkeutta lisää mut auttaako se kun kuitenkin perämurikka aina yhtä alhaalla.. JA itse aiheeseen, itellä kokemuista noista 90luvun alkupuolen vehkeistä ja mitsu oli varsinkin kopaltaan vähiten ruosteessa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=veikkaaja;1245444]Eiks se oo parempi et se lehtijousi on sen akseliputken alapuolella, vähän suojaa akseliputkea ja toimii "suksena"?! En ite ainakaan ymmärrä mitä hyötyä SOAsta on..
Saahan sillä toki korkeutta lisää mut auttaako se kun kuitenkin perämurikka aina yhtä alhaalla.. Ei. Tuossa suksessa on liikaa pitovoiteita, eli rupeaa meno tökkimään.. Perämurikka on toki alhaalla, mut jos jousipakka on akselin yläpuolella mahtuu kanto tahi kivi paremmin renkaan ja murikan välistä. Eikä tuo soa korota autoa yhtään kun se toteutetaan suorilla pakoilla. Tässä on myös se etu että löytyy joustoja kumpaankin suuntaan.. toisaalta, jos ajelee vain teillä niin tuskin suurempaa merkitystä.. |
#3
|
||||
|
||||
![]() nissan vr mitsu
mitsubishi ,jos ei ole kaksi vasempa kätta
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
ei kumpaakaan.. samanlaisia kiinanihmeitä molemmat, tietyn rajan jälkeen työkäytössä huoltokulut karkaa lapasesta ja omistajaa alkaa vituttamaan. eikä se kaikkien palvoma hiluxikaan ole yhtään parempi, uudessa 10k euroa korkeempi ostohinta kun muissa lavureissa ja mitään vastinetta sille rahalle ei saa, tai saa, paskan vetoauton joka ei jaksa vetää mitään. ajanu nytten linjatöissä 300tkm+++ reippaasti noilla japsipaskoilla ja kyllä niistä ei löydy juurikaan hyvää sanottavaa yhdestäkään, tällä hetkellä ajossa Ranger, mutta maahantuojalla on niin paska palvelu, ettei sitäkään voi valita, ellei halua menettää hermojaan ja auto on tyypillinen halpatuotettu paska, eli takuu audienssilla saa vierailla harva se viikko. eli valkkasit minkä tahansa, niin saat varautua aivan varmasti verenpaineen nousuun ja muihinkin negatiivisiin tunteisiin jos se käyttö on jotakin kesämökille ajoa kauppakassin kanssa raskaampaa. kärrinveturiksihan näistä mistään lavurista ei ole, ellei halua, että traileri vie vetoautoa, eikä vetoauto traileria
![]() aika tylyä tekstiä eikö vaan, mutta tosiasia on kuitenkin se, että jostain 80 luvun jälkeen ei ole autorintamalla tehty mitään kunnollista, vaan kaikki ovat kopioineet toisiaan ja toistavat naapurinsa virheen ja tietty kaikki pyrkivät säästämään valmistuskuluissa, joka taas näkyy huonona laatuna, jonka käyttäjä näkee ajokkinsa vikaantumisena..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
En kyllä menisi vielä naulaa arkuun lyömään.
Kannattaisi käydä tutustumassa isuzuun jos lava-autoa miettii ostavansa. Uuteen jos on varaa niin saa oikeasti rahalle vastinetta, 3500kg vetopainoa ja tupla-ahdetun moottorin joka jaksaa sitä kärryä jopa kiskoa. ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
isuzussa on ajoasento samanlainen kun muissakin kiinalaisissa, eli jalat kipeytyy pidemmällä kuskilla ja ei muutenkaan tiloiltaan vakuuttanut. kone on keskisektori kone, eli alhaalla ei mitään, eikä sen paremmin 3000rpm jälkeenkään ja 5v laatikko tiputtaa koneen joka vaihdossa ulos vääntöalueelta, koeajossa oli nimenomaan se kiukkuisin "tuplaturbo" malli. muutenhan auto on varmaan parhaan näkönen ja työkalumaisin säilytyslokeroineen jnejne noista kaikista lavureista. etittiin nimittäin firmalle toista kuukautta mieluisaa peliä ja kaikki ehdokkaat tuli koeajettua
![]() jokanenhan ostaa mieluisan vehkeen ittelleen ja toiselle joku vika voi ihastuttaa toista ostopäätöksen verran. meillä Rangerissa osu lähimmäksi vaatimukset ominaisuuksien suhteen, mutta ongelmat alkoivat sitten tuon laadun ja varsinkin huoltoverkoston asiakaspalveluhaluttomuuden vuoksi. auto pudottelee osia ja siinä on jo nyt vikaa voimansiirrossa, vaikkei ole ajettu kun alle 25tkm ja kun vioista reklamoi ja toivoo, että niille tehtäisiin jotain, levitellään käsiä ja vedotaan niiden olevan ominaisuuksia. (ilmeisesti Ford sitten on suunniteltu tiputtamaan takavalonsa tai perälautansa, tai vilkuttelemaan vikavaloja randomilla..)
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Mitsubishi L-200 | Armo | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.09.2008 00:22 |
M: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI -99 | Pasi66 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 13.04.2007 21:40 |
Mitsubishi lancer | RR82 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 25.01.2007 23:53 |
Mitsubishi Pajeroko? | -MaTTi- | Chit-Chat | 14 | 12.09.2005 21:46 |
M: Mitsubishi 2.6 Avo | O/M/V Muut | 1 | 22.06.2004 07:41 |