Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.08.2015, 19:30
veikkaaja veikkaaja ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.05.10
Sijainti: Perniö
Viestit: 186
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ponssekuski Näytä viesti
mut ainakin yks hyvä pointti nissanis ja tojos on... jousipakat valmiina akselin yläpuolella (soa)
Eiks se oo parempi et se lehtijousi on sen akseliputken alapuolella, vähän suojaa akseliputkea ja toimii "suksena"?! En ite ainakaan ymmärrä mitä hyötyä SOAsta on..
Saahan sillä toki korkeutta lisää mut auttaako se kun kuitenkin perämurikka aina yhtä alhaalla..

JA itse aiheeseen, itellä kokemuista noista 90luvun alkupuolen vehkeistä ja mitsu oli varsinkin kopaltaan vähiten ruosteessa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.08.2015, 11:34
Ponssekuski:n Avatar
Ponssekuski Ponssekuski ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 06.01.11
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 720
Perusasetus

[QUOTE=veikkaaja;1245444]Eiks se oo parempi et se lehtijousi on sen akseliputken alapuolella, vähän suojaa akseliputkea ja toimii "suksena"?! En ite ainakaan ymmärrä mitä hyötyä SOAsta on..
Saahan sillä toki korkeutta lisää mut auttaako se kun kuitenkin perämurikka aina yhtä alhaalla..


Ei. Tuossa suksessa on liikaa pitovoiteita, eli rupeaa meno tökkimään.. Perämurikka on toki alhaalla, mut jos jousipakka on akselin yläpuolella mahtuu kanto tahi kivi paremmin renkaan ja murikan välistä. Eikä tuo soa korota autoa yhtään kun se toteutetaan suorilla pakoilla. Tässä on myös se etu että löytyy joustoja kumpaankin suuntaan.. toisaalta, jos ajelee vain teillä niin tuskin suurempaa merkitystä..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.08.2015, 19:50
sull45:n Avatar
sull45 sull45 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.05.12
Sijainti: Alastaro
Viestit: 556
Perusasetus

nissan vr mitsu


mitsubishi ,jos ei ole kaksi vasempa kätta
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.08.2015, 22:40
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

ei kumpaakaan.. samanlaisia kiinanihmeitä molemmat, tietyn rajan jälkeen työkäytössä huoltokulut karkaa lapasesta ja omistajaa alkaa vituttamaan. eikä se kaikkien palvoma hiluxikaan ole yhtään parempi, uudessa 10k euroa korkeempi ostohinta kun muissa lavureissa ja mitään vastinetta sille rahalle ei saa, tai saa, paskan vetoauton joka ei jaksa vetää mitään. ajanu nytten linjatöissä 300tkm+++ reippaasti noilla japsipaskoilla ja kyllä niistä ei löydy juurikaan hyvää sanottavaa yhdestäkään, tällä hetkellä ajossa Ranger, mutta maahantuojalla on niin paska palvelu, ettei sitäkään voi valita, ellei halua menettää hermojaan ja auto on tyypillinen halpatuotettu paska, eli takuu audienssilla saa vierailla harva se viikko. eli valkkasit minkä tahansa, niin saat varautua aivan varmasti verenpaineen nousuun ja muihinkin negatiivisiin tunteisiin jos se käyttö on jotakin kesämökille ajoa kauppakassin kanssa raskaampaa. kärrinveturiksihan näistä mistään lavurista ei ole, ellei halua, että traileri vie vetoautoa, eikä vetoauto traileria

aika tylyä tekstiä eikö vaan, mutta tosiasia on kuitenkin se, että jostain 80 luvun jälkeen ei ole autorintamalla tehty mitään kunnollista, vaan kaikki ovat kopioineet toisiaan ja toistavat naapurinsa virheen ja tietty kaikki pyrkivät säästämään valmistuskuluissa, joka taas näkyy huonona laatuna, jonka käyttäjä näkee ajokkinsa vikaantumisena..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.08.2015, 21:32
kenppi kenppi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 18.08.13
Sijainti: Kajaani
Viestit: 501
Perusasetus

En kyllä menisi vielä naulaa arkuun lyömään.

Kannattaisi käydä tutustumassa isuzuun jos lava-autoa miettii ostavansa. Uuteen jos on varaa niin saa oikeasti rahalle vastinetta, 3500kg vetopainoa ja tupla-ahdetun moottorin joka jaksaa sitä kärryä jopa kiskoa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.08.2015, 07:25
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

isuzussa on ajoasento samanlainen kun muissakin kiinalaisissa, eli jalat kipeytyy pidemmällä kuskilla ja ei muutenkaan tiloiltaan vakuuttanut. kone on keskisektori kone, eli alhaalla ei mitään, eikä sen paremmin 3000rpm jälkeenkään ja 5v laatikko tiputtaa koneen joka vaihdossa ulos vääntöalueelta, koeajossa oli nimenomaan se kiukkuisin "tuplaturbo" malli. muutenhan auto on varmaan parhaan näkönen ja työkalumaisin säilytyslokeroineen jnejne noista kaikista lavureista. etittiin nimittäin firmalle toista kuukautta mieluisaa peliä ja kaikki ehdokkaat tuli koeajettua

jokanenhan ostaa mieluisan vehkeen ittelleen ja toiselle joku vika voi ihastuttaa toista ostopäätöksen verran.
meillä Rangerissa osu lähimmäksi vaatimukset ominaisuuksien suhteen, mutta ongelmat alkoivat sitten tuon laadun ja varsinkin huoltoverkoston asiakaspalveluhaluttomuuden vuoksi. auto pudottelee osia ja siinä on jo nyt vikaa voimansiirrossa, vaikkei ole ajettu kun alle 25tkm ja kun vioista reklamoi ja toivoo, että niille tehtäisiin jotain, levitellään käsiä ja vedotaan niiden olevan ominaisuuksia. (ilmeisesti Ford sitten on suunniteltu tiputtamaan takavalonsa tai perälautansa, tai vilkuttelemaan vikavaloja randomilla..)
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Mitsubishi L-200 Armo O/M/V Ajoneuvot 0 30.09.2008 00:22
M: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI -99 Pasi66 O/M/V Ajoneuvot 3 13.04.2007 21:40
Mitsubishi lancer RR82 O/M/V Ajoneuvot 1 25.01.2007 23:53
Mitsubishi Pajeroko? -MaTTi- Chit-Chat 14 12.09.2005 21:46
M: Mitsubishi 2.6 Avo O/M/V Muut 1 22.06.2004 07:41


Sivu luotu: 13:19 (GMT +2).