![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ei vissii olluna se pahin, vaihoin pumpun pienten hankaluuksien jälkeen ni ainaki tuon 250km ilta/yöajelun venäjälle pelas melkein moitteetta.. hommaha meni näin, tilasin pumpun, joku ulkomaan schweinehunde ei osannu laittaa oikeita kaluja lootaan eli tarkotus oli vaihtaa koko pytty sinne tankkiin, ihan vaan ajansäästön takia. tuli sit pelekkä pumppu, ni ei siinäkää mtn, ku olen näppärä sorminen ni purin pytyn ulos huoltoluukun kautta (jonka leikkasin sujuvasti peräkontin pohjaan ameriikan voorumeilta löytyneiden mittojen mukaan), täs kohin alko sitte ne ongelmat. siel senderissä oli joku vitun walbron tarvikepumppu ja se ite senderi oli toki paskottu pilalle, ettei oma pumppunsa enää siihe istunu, äkkiä paikalliselta jenkkikaupalta hakee "joku" mis osuu virtaus ja ulkomitat, sain sit vähä käytetyn MSD jenkkipumpun sieltä (riittää muute virtaus jeeppiinki heittämäl, tankis paluupuolella sellane kohina et jumaleissön ![]() ![]() ![]() no jotta ei ois ollu näi heleppoo ni olin sitte keskel yötä naapurissa Gazpromin pihalla tankkaamas, jeeppi oikeeoppisesti 16" takakulmasta nostettuna rampin päällä ja tyytyväisenä kaadan sitte niit ylimääräsiä litroja tankkiin ku kaverin emäntä sit huomauttaa et taitaa tulla laidan yli, ihmettelin sekunnin et mitvit ja todentotta, jeepin alta lorisee bensaa sit niiko oikeen huolella (ei mikä ihme et näihin menee se 100l 87l tankkiin ko tuollai tankkailoo :P ).. hetken hämmennyksen jälkee auto pois huoltsikalta, enne ku tankkaripojat älyy vaatia mittarikentän siivouksest rahaa ja tutkimaan et mistä se tulee, se pirulaisen lukitusrenkula ei ollu tarpeeks tiukalla huonolle tiivisteelle ja sielt kannesta pukkas paisumatilat pellolle.. hetken hakkaamine, kiroilu ja kauhia vääntö ja sai kirrattua ns ylimomenttiin ja bensan valumine lakkas, olt muute hieno kotimatka ku ei paineilmaa missää et ois voinu polkasta alustaa kuivaksi ku kiurus gaso sit sen 120km kotio ![]() ![]() nii ja note to myself, asennan tosiaankin sen hallilla olevan ylimääräsen 12V kompuran jeeppiin et saan hätärilas täytellä renkaita ja paineilmaa muuteki käyttöön.. tän kanssahan ei ny oo tullu viel kiiru TML silmällä pitäen mut kyl miul koht alakaa kiire olla ja töiden takia ku on takki aivan tyhjä ni motivaatio on aivan montussa, johtuen osin siitä ettei o ketää koskaan kaverina tuol pajal ni yksin joutuu tekee kaiken. tosin ku Barbie on valmis ni voin sanoo et ite oon tehny perkele, ei oo ollu niit auttajii liikaa.. sit voi jokane käydä kattomas auton jossai tapahtumis ja näkee osaaks mie tehä jotai vai ei, et millai autonrakentaja pojast on tullu :P
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Viimeksi muokannut PunisherFIN : 14.06.2015 10:34 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
pikkasen palautu se kadonnu motivaatio ku istuttiin Mr Jerkun kanssa kaffella lauvantaina ja piti sit vähän sitä palannutta inspiraatiota käyttää johonki hyödylliseen..
tälläsii sielt ilmaantu sitte ![]() ![]() ![]() ![]() sit tult hokastuu et miun safaritellinki käypi jeeppiin pl tippalistakiinnikkeet, eli siästympä hitsuulta ja teen sit kattavamman pohjapanssarin, tahi sitte en ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
ei ou näköjään ihan hetkeen päivittyny tääkää, eihä siihe oo paljoo tehtykää, muuta ko jotai pientä ja käyty venäjällä särkemässä vanteet ja iskari.
![]() tällänehä miulla oli viel tilanne enne minisafarille lähtöö ku pojat oli jo ylittänä rajan ![]() ![]() yks kuva korvesta ![]() tällee sielt sit loppumatka tultiin poijes.. ois tullu ajamallaki, varsinki ku pääsin jo tuonne järviosuudelle mis vettä joka puolella, mut 1l/1km tahdilla veden valuessa ulos päätin et kun kerran kalusto on saatavilla ni pantiin traikun päälle. ![]() oli joku pesun tapanen tiedossa ko pääs hallille ![]() ![]() tässä me ollaan nytten.. orkkiksen tilalle tulee griffinin 26x19" alusyyläri 12x15" vaihteisto lauhuttimen ja tupla? flektien kanssa.. tai sitte orggis tunnelin kaveriksi 20" sähköflekti jäähyttelemään. ![]() tosiaan pikkasen otti damagee kun ajoin koko ajan itekseni niin ei ihan joka nurkkaa ehtiny kyttäämään samallai ku apparin kans, me on aika paljon totuteltu ajamaan sillai et appari ajattaa oikeen kyljen (kuten vaunussa) ja hirmusen vähän on edelliseen keikkaan asti tullu peltivammoja autoon. nyt koko oikee sivu on paskana, ovet kyl aukee sisältä, mut ei ulkoo ja yks peili ja ne röökimuovit on topoleina. plus apparin yläkarmi tuli nojattua siihen kuntoon, et vesi tulee sisälle autoon jos sataa. rengastus tulee vaihtumaan selkeesti karkeempaan, samoten vanteiksi tulee wakawanha jenkkiläinen, joihin beadlock kehät, saadaan sit sitä murrosmurskaa kun kiinalainen tekee näemmä talvirenkaita ![]() ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
ainii ja et hommat menis putkeen, ni toki syyläri mikä tuli perjantaina, on väärän kätinen
![]() ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
sain sit pikkuhiljaa männä viikonloppuna nykästyy tätäki etiäpäin ku tuli oikeenlainen syyläri ja kerkes ihan autuudella tekee autoo sen yhen kokonaisen ja pari parin tunnin pätkää. prkl nuiden töiden kans ku häirittee täysin hyviä rojektihetkiä
![]() päätin sitte et nykäsen orkkis muovipaskasyylärin tilalle oikeen alu mallin ja tilasin uspartsilta hyväksi havaitun griffinin 2 rivisen koossa 26x19", sopii aika herkästi paikalleen ko omansa on vissiin aikalailla saman kokonen. vähän korkeemmalla tosin kiinnityksis ja mahtaa olla 20" korkeakin.. piti sepitellä kiinnitykset ko eihän nuissa ole mitään kun yleismalliset ja ku ei alkanu löytyy käypäsiä kuminpaloja mistään ni piti sit mennä prisman urheiluosastolle ja kerjätä pari junnukiekkoo keskel kesää ![]() ![]() ![]() ja tolleensa syyläri sinne sit istuu ![]() eestä päin ![]() hiukan oli ahas sovitus vaik oma flektinsä jouti kuikkaan.. ![]() sit aikasemmi tullu paketti 4x4partsilta olt tällänen.. ![]() neki löys tiensä autoon ![]() ![]() tankin huoltoluukku, sinneki sujahti orggismallinen pa pumppu ja kiulu heebeleineen.. ei oikeen pelannu MSD:n tms superhipo mallin isolohkopumppu ku lämpis paluulinjaki niin paljon että se oli jo oikeesti kuuma ![]() ![]() pari pientä muuttujaa ois viel tehtävänä, ehkä yks tärkeimmistä ois koeajaa auto ja tehä litku huolto ennen TML:ää, mut norkkelia ja vähän sähköjä pitäs viel sepitellä. meinasin tehä sen vaihteiston liukulevyn, mut realistisesti en kerkee ja ei oikeestaan oo kai enää tarpeen ku vaihsteiston tukipalkki muistuttaa 2 lapasen potkurikoneen ropelia, ni siitei saa enää edes mittoja.. vähän jyrryyttää maantiellä, mut ei pahasti ![]() eli jos jollain ehjä on, ni voisin ostaa poijes tai edes ottaa mitat ja korjata/vahvistaa tuon omansa..?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
pari päivee tullu turattua ja päivän hienoin asia oli se, et amahitsari kävi vetäsemässä kehät vanteisiin ja huomenna saanee värit beadlockeihin päälle
![]() ![]() ![]() sit ne pakolliset kuvet ![]() ![]() pelti tuli sen loivan 1" takaa nostetuksi, näyttää korkeemmalta ko onkaan.. sit kun sitä RST putkee kerran oli joutilaana ja jotaki ahtoputken pätkiä ni aattelin rykästä kerralla lahoomattoman mallin henkireijäksi, tää on ny se semmonen EVO1 eli matkan varrella sit parannellaan, kiinnikkeiksi hajin wurthilta ihan oikeet putken kiinnikkeet jotka nopsasti räppästiin peltiin kiinni ja hyvä tuli mummon jalasta.. tosin pittää jollain naamioitsee tuo putki ko peilaa ja on vähä muutenkii rivon näkönen muuten nii virheettömässä autossa ![]() ![]() jostain lattialla pyöri joku ruåttin raha ni ei keksitty parempaakaa käyttöö sille, tehtiin jeepistä kerralla vähä kansainvälisempi, tai hallitonttu Joonas oikeestaan oli täs ideanikkarina ja toteuttajana ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
jotaiha sitä tuli tähänkii turattua männä vkl:na mut tärkein on nuo vanteet ja uus rengastus.. kiinan ihmeellä oli hyvä pito kuivalla mut mutalikos ei mitää ja samoten märkä kivi osottautu sellaseksi pohjaksi et ei mihikää, paitti vinssillä
![]() pien motivaatio kuvatus mitä tuli illal tuusattua ![]() ![]() kuha saa renkulat PK:lle ni sitte pitänee alottaa litkuhuolto ja vähä tuusata uutta valaistusta ja etuvinssille oottelis matkikses raadio mallin kake, ni ei tarttis enää apparin ikkunan/oven karmin välistä vetää lakua kabiiniin et saa vinssin pyöriin, sitä kuiteki tarttee tälläsil vehkeil aika paljon ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep Grand Cherokee -93, "Grand ZJappa" | WinChester | Maasturiprojektit | 133 | 09.09.2014 20:49 |
Myyty Jeep Grand Cherokee "Grand ZJappa" 2600€ | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.07.2014 22:26 |
Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.01.2014 12:12 |
Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" | WinChester | Maasturiprojektit | 15 | 15.03.2013 22:26 |
Ostettu Jeep Grand Cherokee -93-99 (ZJ) jakolaatikon 5v "vaihdekaavio" | WinChester | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 04.01.2013 22:04 |