![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
kaekki ee voe tehhä samoja juttuja...
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja olis kauheen kiva jos sais yleiskielistä tekstiä tänne palstalle. Jotenkin ymmärrän tuota savoa, mutta silti haluiais poistaa väärin käsitykset... Viimeksi muokannut lavanelikko : 16.05.2015 21:03 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
jep. ja jos automaattilaatikko on ongelma mix semmonen pittää olla???
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Pajero tuoreella tuplajakiksella kokonaisvälitys n. 1:70. Ei mikään mahottoman hidas vieläkään, mutta tuplasti hitaampi kö vakiona. Riittää mulle.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jos ei automaatti liiku tyhjäkäynnillä mihinkään, lienee vastaus 0 metriä.
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Muistelisin, että joskus laskin 406 Mogin kokonaisvälitykset laatikon ryömintärattailla varustettuna ("crawler gears") olevan noin tonni. Siis kun kone on tyhjäkäynnillä, menee pyörän kierroksen pari minuuttia. Muistankohan ihan höpöjä?
Joo, ei ehdi karkaamaan pitkälle, vaikka jättää kahvitauon ajaksi ykkösen silmään: https://www.youtube.com/watch?v=qbVmyP-StMQ
__________________
Jukka |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Tää taisi olla ison laatikon jatkeena??? |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Juu ei ihan niks naks juttu ollu tuo toteutus. Ison laatikon perään tämän rakensin. Pikkulaatikon perästä oli tämä lisätty jakis, minkä asemoin ison laatikon ja alkuperäsen jakiksen väliin. Etimmäisessä jakiksessa keppi päävaihteistolle ja hitaan ja nopean ohjaus etummaiselle jakikselle. Takajakiksessa yks keppi jolla ohjataan hidaspuoli, nopeapuoli ja neliveto /kaksveto. Kuvia en ottanut työvaiheista, mutta valmista paketista voin näpsiä kuvia kun ehdin. Ulkomaan keikkaa pukkaa muutamaksi viikoksi niin en ehdi heti niitäkään julkaisemaan. Kerron kyllä tarkemmin työvaiheista tarvitsijoille jos ja kun ongelmia tulee. Rohkeasti vaan rakentelemaan, kyllä se on mahdollista. Sen verran .. ttumainen homma tuo toteutus oli, että toista en alkas tekeen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Välityksiä | OFFIDIRTY | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.10.2012 15:20 |
toyotaan välityksiä? | ventora | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.01.2011 10:44 |
Ostetaan sj410 välityksiä? | jölli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 01.12.2010 17:06 |
GR välityksiä | tdic-89 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.08.2010 20:40 |
M/V/O välityksiä | Eskimo | O/M/V Muut | 5 | 14.06.2005 11:53 |