Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.05.2015, 16:12
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Tuleeko polttoainemittariin ylimääräisiä neulan heilahduksia vai näyttääkö aina oikein ja loogisesti? Se kun samalla tavalla perustuu vastusarvon muutokseen kuin öljynpaineen mittauskin. Sitä vaan, että eihän mittariston johtojen liitoksista kiinni se öljynpaineen putoaminen välillä..?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.05.2015, 23:09
pahapaimen:n Avatar
pahapaimen pahapaimen ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.09
Sijainti: Hamina
Viestit: 562
Perusasetus

Oletko sie käyny Rautaheimon Veskun kanssa juttelemassa tuosta nosturi asiasta? On kokemusta ja tietoa, ne miun mielestä katsastaakin noita?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.05.2015, 20:48
Pergolaattori Pergolaattori ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.02.15
Sijainti: Hamina
Viestit: 33
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahapaimen Näytä viesti
Oletko sie käyny Rautaheimon Veskun kanssa juttelemassa tuosta nosturi asiasta? On kokemusta ja tietoa, ne miun mielestä katsastaakin noita?
Juurikin Veskun kanssa olen käynyt juttelemassa.

-
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.05.2015, 20:40
Pergolaattori Pergolaattori ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.02.15
Sijainti: Hamina
Viestit: 33
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Tuleeko polttoainemittariin ylimääräisiä neulan heilahduksia vai näyttääkö aina oikein ja loogisesti? Se kun samalla tavalla perustuu vastusarvon muutokseen kuin öljynpaineen mittauskin. Sitä vaan, että eihän mittariston johtojen liitoksista kiinni se öljynpaineen putoaminen välillä..?
Valot kun laittaa päälle tai etenkin eberiä sytytellessä jännitetaso notkahtaa sen verran että neulat liikkuvat sen puoli neulan leveyttä max. eli en usko olevan siitä kiinni. Toimii niin täsmällisesti että kyse ei oikein voi olla huonosta kontaktista.

Tosin, kokemusta on italialaisen auton moottorin pyörintäanturin kanssa temppuilemisesta. Tyyppivika joka anturin kelan lämmetessä katkaisee virran kulun. Anturin jäähdyttyä, business as usual.

Huuhtelinpa sitten moottorin kaatamalla vanhojen öljyjen sekaan reippaasti dieseliä ja käyttelemällä suht pitkään. Toimintaan ei mainittavaa vaikutusta. Öljynpaine temppuilee edelleen samalla tavalla.
Filtterissä ei näkynyt mitään erikoista. Laitoin jälleen synteettiset.

Engine flush -videoita youtubesta etsiessäni törmäsin kaveriin joka korjaa Tojoa reippaalla rallienglannilla: https://youtu.be/DI0SHNaFjJo?t=10s Kaveri vääntänyt jo ilmeisesti toista tuhatta videota. Kommenteista päätellen videoille on ilmeistä tilausta.


-
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
man 8.136 fae


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 17:43 (GMT +2).