Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 11.05.2015, 21:46
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

jos keskiö on viel kiinni hitsauksessa,kärsiikö muu vanne väkisin painamisesta..tarviiko saada mitenkään painotettua,vaiko luokkaa mönkkärin peräkärryvanne?pirkka edistää verenkiertoa ja lisää jumalattomasti sinnikkyyttä,toki voi aamulla olla tuhannen vääntyny vanne keskel nurmee,mut se on se sähläämisprosentti ,mitä isotki firmat laskee mukaan urakoihin tarjousta tehdessä...sit vai lisää pirkkaa,uutta vannetta ja leuka tukevasti rintaan ja urheasti kohti uusia pettymyksiä..
__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..

Viimeksi muokannut G280E : 11.05.2015 21:57
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu 3-puolasen Fondmetalin keskiön peitelevyjä AH O/M/V Renkaat ja vanteet 0 18.06.2013 22:24
Peltivanteen levitys lasse228 Tekniikka & Jutustelu 1 18.12.2009 14:06
Vanteen keskiön koon merkitys NisteR Tekniikka & Jutustelu 62 25.09.2008 06:33
VNT turbon keskiön kääntö Repro Tekniikka & Jutustelu 11 24.06.2008 18:12
Ratin keskiön sopivuus? -Jyki- Tekniikka & Jutustelu 7 06.04.2008 19:46


Sivu luotu: 11:18 (GMT +2).