![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Paineilmavasaralla taltannu joskus irti. Eli iskua sinne keskiön ja vanteen saumakohtaan. Ja jos ei tosiaan yhtään liiku, niin kannattaa toi pistehitasus tarkistaa. Sitten jos ne on oikeen ryytyny kiinni, niin vannekehää pillillä punaiseks ja nopea jäähdytys. Tai sit jos kehillä ei väliä, niin leikkaa rälläkällä poikki kehän, niin antaahan sekin lisää tilaa keskiön irrota.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hahaa, hyviä ideoita !!!! Meteliä ja liekkiä, mä tykkää !!! Lainaus:
Just. Sepä on se viimeinen vaihe ja vaihtoehto.
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Miten onko mahdollisuutta saada niitä roikkumaan ja samalla pyörimään?
Sit nestekaasu töhöllä lämpöä, et kehä laajenisi, voi jopa tipahtaakkin irti
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Sen kun ajaa sorvissa tavaraa pois siitä hitsikiinnitysten tuntumasta niin se tippuu melkein itsestään.
Joskus meinaa vähän ihmetyttää. ![]()
__________________
www.alanmiehet.com #1 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eipollu sorvia just siin kohtaa.
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#6
|
||||
|
||||
![]()
ajattelisin paulin messiin,rälläkällä saumat pois..terävää napautusta,että näet,tuleeko railoa, onko sauma varmasti hiottu pois,ei kyl ole ollu ongelmaa saada keskiöö irti vanteesta.terävä lyönti on paremmin vaikuttava ku hitaasti painaminen.mieleenjääny kina kahden kaverin kans samasta asiasta,tosin laakeri asioissa.toinen terävän napauksen kannattaja,toinen hitaasti painamisen kannattaja,kunnes terävän näpäyksen kannattja sanos toisel et koitas painaa jollekki musta silmä...
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 11.05.2015 21:50 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Sorvia, rälläkkää, lekaa ja pirkkaa... Mangelsin keskiöt ovat aika ohuet, varo ettet murjo niitä.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu 3-puolasen Fondmetalin keskiön peitelevyjä | AH | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 18.06.2013 22:24 |
Peltivanteen levitys | lasse228 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.12.2009 14:06 |
Vanteen keskiön koon merkitys | NisteR | Tekniikka & Jutustelu | 62 | 25.09.2008 06:33 |
VNT turbon keskiön kääntö | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 24.06.2008 18:12 |
Ratin keskiön sopivuus? | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.04.2008 19:46 |