![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
||||
|
||||
![]()
ajattelisin paulin messiin,rälläkällä saumat pois..terävää napautusta,että näet,tuleeko railoa, onko sauma varmasti hiottu pois,ei kyl ole ollu ongelmaa saada keskiöö irti vanteesta.terävä lyönti on paremmin vaikuttava ku hitaasti painaminen.mieleenjääny kina kahden kaverin kans samasta asiasta,tosin laakeri asioissa.toinen terävän napauksen kannattaja,toinen hitaasti painamisen kannattaja,kunnes terävän näpäyksen kannattja sanos toisel et koitas painaa jollekki musta silmä...
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 11.05.2015 21:50 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu 3-puolasen Fondmetalin keskiön peitelevyjä | AH | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 18.06.2013 22:24 |
Peltivanteen levitys | lasse228 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.12.2009 14:06 |
Vanteen keskiön koon merkitys | NisteR | Tekniikka & Jutustelu | 62 | 25.09.2008 06:33 |
VNT turbon keskiön kääntö | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 24.06.2008 18:12 |
Ratin keskiön sopivuus? | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.04.2008 19:46 |