![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Olet varmaan neulan säädöt jo kokeillut laidasta laitaan? Seosruuvi pojan crossissa pitää olla kiinni, aina, ihan sama missä se neula on. Jos avaat alkaa hirveä pauke.
nyt muuten alkoi ekaa kertaa pelaamaan kunnolla. Poika pesi harjalla ja vedellä mopon ja ei sitten sen jälkeen millään käynyt kunnolla rytkettä ja pauketta vaan vaikka mitä sääti. Venttiilit, kaasaria ja putsattiin tankki yms. Sitten sanoin, että ota puolalta johto irti ettei sinne ole mennyt vettä väliin. No johto lähtikin kahdessa kappaleessa. Vanhasta chevyn piuhasta uusi tilalle ja nyt kiertää paremmin kuin koskaan ennen. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Volvon kaasarin toiminta | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.01.2012 11:04 |
| kaasarin sähköryyppy | taatusti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.02.2011 18:03 |
| Kaasarin säätö? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.02.2007 22:33 |
| Ruiskut kaasarin tilalle ? | chief | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.05.2006 07:01 |
| Kaasarin alipaineet | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.04.2004 09:11 |