![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Jos se kaasutin on kuin mankissa, niin ryyppyvipu ylhäällä sulkee ilman pois kokonaan. Vivun pitäisi olla kolmeasentoinen: alas - normaali, ylös - ryyppy/käynnistys, ylhäältä noin sentti alas - ryyppy/käynti.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Noin se pitäis vissii toimia, mut ei toimi ku ala-asennossa... Ryypyn ku laittaa ni sammuu tai ei lähe ees käyntii.
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvon kaasarin toiminta | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.01.2012 11:04 |
kaasarin sähköryyppy | taatusti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.02.2011 18:03 |
Kaasarin säätö? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.02.2007 22:33 |
Ruiskut kaasarin tilalle ? | chief | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.05.2006 07:01 |
Kaasarin alipaineet | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.04.2004 09:11 |